Levertijd volgens afspraak

Belle Una y

Snelle levering, goede info

snelheid, vriendelijkheid

M. Fiene-de Weger

Duidelijke site, snelle bestel- en leveringsprocedure. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je pakket. Product kwam goed verpakt aan.

Ann Grootjans

Positief

B. Westland

Snelle levering. producten voldoen aan verwachting.

Nicci

Duidelijke informatie over de producten en veel keuze

breed assortiment en goed prijs/kwaliteit verhouding

Beautyfly Party

Duidelijke website, snelle levering

Duidelijke website, leuke producten

JCM Willemsen

Geen mening

Nuts of Nature

Wat je besteld krijg je dan ook binnen de levertijd. Wanneer iets niet op voorraad is wordt je netjes ingelicht. Ook als je een vraag hebt.

Het leveren van kwaliteit. De redelijke prijs

Willy Stenfert

Prima bedrijf goede produkten. Zou graag iets snellere levertijd hebben. Zeker als je met iDeal betaald hebt

Prima kwaliteits produkten

Reactie SoapQueen Europe:

De standaard levertijd bedraagt 3 tot 6 werkdagen. Voor een kleine meerprijs kunnen we een order met spoed behandelen (1 tot 3 werkdagen) In de meeste gevallen wordt spoed de volgende werkdag... De standaard levertijd bedraagt 3 tot 6 werkdagen. Voor een kleine meerprijs kunnen we een order met spoed behandelen (1 tot 3 werkdagen) In de meeste gevallen wordt spoed de volgende werkdag verzonden of geleverd.
In verband met strenge wetgevingen, onze versheidsgarantie en het intensieve opvulwerk van de vele duizenden cosmetische grondstoffen zou een standaard snellere levertijd enkel mogelijk zijn door alle prijzen ongeveer 20% te verhogen. Voor de meeste orders zou dat een hogere prijs betekenen ten opzichte van de € 5,- spoedkosten. Indien een meerderheid van onze klanten bereid is 20% meer te betalen willen we dat graag herzien.

Huibers

Algemeen goed