Levertijd volgens afspraak

Burgs gravures & Reclame

Positief

duidelijkheid qua bestelmogelijkheden

nettie van berchum

Fijne ervaring, snelle service, eenvoudige gebruik vriendelijke web site. ben blij dat ik deze web winkel heeft gevonden

Brenda

Nette afhandeling van de bestelling.

Snelle en duidelijke communicatie

YJ Bus schoonmaakbedrijf

Voor het eerst een bestelling gedaan. Trof iets gebroken. Mijn klacht hierover werd super goed aangepakt en afgehandeld.

A van de pol

De ervaring is goed.ook snelle levering.
Alleen onlangs had ik een vraag ,die heb ik gesteld,maar nooit een reactie terug gehad.
Wel jammer.

Goede levering

Reactie SoapQueen Europe:

Alle vragen via e-mail zijn netjes beantwoord. We hebben de box nog eens extra gecontroleerd. Wellicht is de e-mail nooit terecht gekomen. Dat gebeurt wel eens vaker i.v.m. spam filters e.d.

annemarie cusinello

Goede informatie en supersnelle service

Snel

Marjoleyn Pleging

Ik ben een in het buitenland wonende klant. Vrienden en kennissen nemen al jaren de bestelling mee. Als ik zelf in Nederland ben neem ik natuurlijk weer een bestelling mee naar huis. Bij de douane... Ik ben een in het buitenland wonende klant. Vrienden en kennissen nemen al jaren de bestelling mee. Als ik zelf in Nederland ben neem ik natuurlijk weer een bestelling mee naar huis. Bij de douane laat ik de bonnen aftekenen zodat ik de betaalde BTW kan terugvragen. Nog nooit heb ik hier enig probleem mee gehad. Tot de heden. Het BTW-bedrag van factuur 2142474 dd. 22-06-2014 schijnt door VATfree niet geind te kunnen worden. Zéér teleurstellend na al die jaren als klant.

Duidelijke en zeer overzichtelijke website.

s van vuuren

Keurige afhandeling

mooie duidelijke en overzichtelijke website,
handig ook dat er tutorials op de site staan over badbruisbal maken zodat je weet welke materialen je nodig hebt. dat zou meer mogen.

dorethy timmermans

Ik bestel er regel matig zeep ,geur ,kleur mica,en mallen

goede producten en je word er goed behandeld