Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

A-C rondo

Vriendelijk en goede service

Praktijk voor natuurgeneeskunde

Prima. Een suggestie: zou het kunnen dat je dingen langer in het winkelwagentje bewaard blijven dmv cookies of zo? Dat zou handig zijn als je langer over het bestellen doet zoals ik vaak. Mijn... Prima. Een suggestie: zou het kunnen dat je dingen langer in het winkelwagentje bewaard blijven dmv cookies of zo? Dat zou handig zijn als je langer over het bestellen doet zoals ik vaak. Mijn winkelwagentje is steeds weer leeg en dan kan ik opnieuw beginnen..

JoostvG

Mooie producten, gemakkelijk te bestellen. Ik werd uitstekend op de hoogte gehouden van het verloop van de order en alles werd volgens afspraak geleverd.

Tia's Mimosa

De service is goed, efficiënt en alles wordt netjes bezorgd.

Producten worden netjes afgeleverd en goed verpakt. Tevens hebben de producten een lange houdbaarheid.

De Muynck Charlotte

Terug fantastisch!!! Er was een klein probleempje met de levering en de aanpak en snelheid om dit op te lossen subliem!!! Er zijn er vele die hier een voorbeeld aan kunnen nemen. Dikke pluim!!!

klantvriendelijkheid en service

sander

Snel,vakkundig,

Marcella Lippe

Netjes geleverd, heerlijke geuren.

auwens

Een fijn bedrijf met top mensen die er werken die ons zeer goed te woord staan en uitstekende uitleg geven over div. producten, de leveringen gaan heel goed.
geen commentaar verder op het...
geen commentaar verder op het bedrijf en de medewerkers!

het bedrijf functioneert heel goed en heel klant vriendelijk !!! toppie !!!

BAUME.BE

Enige site die ik overweeg

Betrouwbaarheid, informatie producten, informatie status

Mike

Goed. tweede keer besteld inmiddels