Levertijd volgens afspraak

Kim de jong

Fijn

Uitgebreide keuzes

Marco

Duurde lang voor bestelling er was. Ik zou meer investeren in het op orde brengen van de supply chain dan per mail en op de site berichten dat het allemaal lang kan duren. Komt me wat amateuristisch... Duurde lang voor bestelling er was. Ik zou meer investeren in het op orde brengen van de supply chain dan per mail en op de site berichten dat het allemaal lang kan duren. Komt me wat amateuristisch over. Verder zou ik duidelijker vermelden als er een product niet leverbaar is en een indicatie wanneer dit uitgeleverd gaat worden. Website traag en mag wel wat overzichtelijker en moderner.

Mooi producten

Reactie SoapQueen Europe:

We begrijpen dat u als leek geen flauw benul heeft van hoe de grondstoffen markt momenteel onder grote druk staat door de extreme situatie waarin we wereldwijd verkeren. Er zijn veel tekorten en we... We begrijpen dat u als leek geen flauw benul heeft van hoe de grondstoffen markt momenteel onder grote druk staat door de extreme situatie waarin we wereldwijd verkeren. Er zijn veel tekorten en we lopen tegen levertijden aan tot 4 maanden. Daarbij komen dan al die onzinmaatregelen opgelegd door onze corrupte regeringen en verdriedubbeling van aantal online orders. De Brexit zorgt ook nog eens voor extra vertragingen op dit moment. Om dan beginnen over investeren is een beetje vreemd.
Wij investeren momenteel 3x meer dan normaal en dat in een zeer onzekere tijd. Indien men bereid bent om 200% meer te betalen voor een zelfde product kunnen we nog meer risico's nemen en investeringen doen. Maar de meeste klanten gaan liever voor een scherpe prijs. We hebben een professionele oplossing door de klant zelf de levertijd te laten kiezen. u heeft gekozen voor een verzendatum van 6 tot 9 werkdagen. Daar zaten we netjes binnen met de levering.
Omdat we door de extreme en uitzonderlijke overmacht situatie heel veel producten van honderden bestellingen nog niet konden uitleveren verleden week, hebben we ervoor gekozen om deelleveringen en gratis nalevering te verzorgen omdat het onmogelijk was alle klanten persoonlijk op de hoogte te brengen. U heeft nog een gratis nalevering staan bij een relatief laag bestel bedrag. We gaan deze levering niet meer doen en het geld terug storten, zodat u elders kunt bestellen waar ze een betere service geven.

Kim Doorschodt

Ruim assortimenten zeer tevreden

Veel
Producten

Dylan Bakker

Fijne winkel en toch wel snel bezorgd hoor

Duidelijke uitleg van de ingrediënten en recept

Lianne

Zeer ruim aanbod met een fijne samenwerking

Mooi aanbod met overal de documentatie voor de europese wetgeving.

Mirria

Moet beswel wachten op je bestelling maar alles keurig verpakt en in goede orde ontvangen

Alles is duidelijk

Ian /Cosi

Ik vind jullie service erg sterk, daarnaast hebben jullie een goed assortiment waar ik erg blij mee ben. ik heb een goede ervaring gehad met jullie website en service dus jullie gaan zeker vaker van... Ik vind jullie service erg sterk, daarnaast hebben jullie een goed assortiment waar ik erg blij mee ben. ik heb een goede ervaring gehad met jullie website en service dus jullie gaan zeker vaker van ons horen!

Top kwaliteit producten, goede service en een vond het zeepje erbij een leuk geschenk bij mijn aankoop!

Bieke Luypaerts

Reageren snel en vriendelijk op e-mail. Ze zijn behulpzaam.

Goed georganiseerd

H. Timmermans

Ben weer opnieuw begonnen met zeep maken. Jaren geleden begonnen bij soapqueen te bestellen. En als je daar goede ervaringen mee hebt, keer je terug. Dat is wat ik heb gedaan. Top team met... Ben weer opnieuw begonnen met zeep maken. Jaren geleden begonnen bij soapqueen te bestellen. En als je daar goede ervaringen mee hebt, keer je terug. Dat is wat ik heb gedaan. Top team met topservive en natuurlijk geweldige producten.?

Kwaliteit/ prijsverhoging. Top

Janna Maas

Fijne en natuurlijke producten. De levertijd is wel nogal lang. Een product dat ik heb besteld (lavendelolie) moet nageleverd worden, maar daar heb ik niets meer over gehoord. Dat is wel jammer.

Natuurlijke producten en veel keuze in hoeveelheid (van een paar milliliter tot liters)

Reactie SoapQueen Europe:

Omwille van een overmachtssituatie door de Brexit hebben we te maken met een 2-3 weken vertraging met de aanlevering van verschillende grondstoffen. We hebben alle uitverkochte grondstoffen opnieuw... Omwille van een overmachtssituatie door de Brexit hebben we te maken met een 2-3 weken vertraging met de aanlevering van verschillende grondstoffen. We hebben alle uitverkochte grondstoffen opnieuw dubbel besteld in andere landen. De Lavendelolie komt waarschijnlijk morgen bij ons binnen en wordt volgens afspraak z.s.m. gratis na geleverd.