Levertijd volgens afspraak

Bowentherapie Nijkerk

Geode service.

Overzichtelijk

Karen

Zeer mooie website met alle bijkomende informatie, zeer snelle levering en alles is mooi verpakt!

rowena

Top

duidelijkheid

Ingrid v mil

Prima advies, tijdige levering

goede kwaliteit, goed bereikbaar en goed advies

Stassen

Snelle afhandeling
Super

Caspar

Ik heb twee keer bij deze webshop zonder problemen besteld, ook snelle levering.

Skinclinic

Prima! Veel keuze, ook gunstige prijs tov andere aanbieders!

J

Over het algemeen prima. De verzendkosten en duur waren beneden het dieptepunt. Ik moest 8.65 verzendkosten betalen voor een slechte bezorgdienst (gls) en het duurde ook nog een paar dagen. De track... Over het algemeen prima. De verzendkosten en duur waren beneden het dieptepunt. Ik moest 8.65 verzendkosten betalen voor een slechte bezorgdienst (gls) en het duurde ook nog een paar dagen. De track en trace werkte eerst niet en was alsnog waardeloos. Terwijl je met postnl 6.75 betaald en het de volgende dag ook nog in huis hebt. Dit is voor mij een punt om volgende keer elders te bestellen. Ik betaal bijna meer verzendkosten als voor het produxt zelf en hetcduurt ook nog superlang en is slecht geregeld. Ik zou zeggen: stap over op postnl en doe iets aan de verzendtijd.

Goed assortiment, enige plek waar ik voor een degelijke prijs plantaardige glycerine kon krijgen. Jullie hebben er een vaste klant bij als je ook nog propyleebglycol hebt. Die foodgraded is.

Reactie SoapQueen Europe:

SoapQueen Biedt een 100% versheidsgarantie voor meer dan 1.000 verschillende cosmetische producten. Dit wordt mogelijk gemaakt door een uitgekiemd en goed georganiseerd opvulsysteem en voor iedere... SoapQueen Biedt een 100% versheidsgarantie voor meer dan 1.000 verschillende cosmetische producten. Dit wordt mogelijk gemaakt door een uitgekiemd en goed georganiseerd opvulsysteem en voor iedere klant op maat vers op te vullen. Onze standaard levertijd bedraagt daardoor 3 tot 6 werkdagen zoals netjes aangegeven in de koopovereenkomst waarmee iedere besteller akkoord gaat bij een aankoop. Echter wordt er in vele gevallen, ook zoals voor dit order nog véél sneller geleverd.
De snelheid van de levering is niet afhankelijk van de grootte van een order, maar van de drukte en de personeel bezetting. Alle orders worden volgens een eerlijk systeem op nummer verwerkt. Wel heeft iedere klant de gelegenheid om voor een klein meer bedrag “spoed” te kiezen. Zo wordt het order uit de rij gehaald en dezelfde of volgende dag verzonden. Deze klant heeft daar niet voor gekozen.
De order van de heer Hekkema werd geplaatst op vrijdag 30-06-2014 17:57. Omdat een werkdag duurt tot 17.00 werd de order de volgende werkdag op maandag 02-07-2014 meteen in behandeling genomen volgens de afgesproken standaard procedure. Omdat we goed op schema zaten werd het pakketje dezelfde dag nog verstuurd en de volgende werkdag op dinsdag 03-07-2014 afgeleverd om 14:30.
Het lijkt ons een beetje misplaatst om te gaan zeuren over een trage levertijd terwijl er de volgende werkdag vroeg in de middag werd geleverd.
Zoals al onze klanten weten wordt men zeer goed op de hoogte gehouden via e-mail over het verloop van de order. Orderbevestiging, betaling, verzending, tracking. Waar een score 1 vandaan komt is dan ook een beetjes duister, tenzij de ontvanger het verkeerde e-mail adres heeft opgegeven of de spamfilter te hoog heeft ingesteld.
Ook de kostprijs van de verzending is niet correct. Dat is niet € 8,65 maar slechts € 7,95 (inclusief 21% btw, administratiekosten en verpakkingskosten.) Dit kunnen we mogelijk maken omdat GLS goedkoper is dan Post.nl.