Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

Zeepensieraden

Al jaren bestel ik met regelmaat zeep bij De Online Zeepwinkel, ik ben meer en meer dan tevreden, altijd een vriendelijk woord, snelle levering, leuke akties.....kortom zolang ik zelf aktief blijf... Al jaren bestel ik met regelmaat zeep bij De Online Zeepwinkel, ik ben meer en meer dan tevreden, altijd een vriendelijk woord, snelle levering, leuke akties.....kortom zolang ik zelf aktief blijf met mijn Zeepwinkel zal ik hier een vaste klant blijven....hartelijk dank voor onze goede samenwerking...Nicolien...www.zeepensieraden.nl

klantvriendelijk, goede uitleg, goede produkten, snelle levering en een ruim assortiment....

Merel Luijer

Zeer prettig, mooie producten. duidelijke site

veel aanbod, duidelijke herkomst. professionele manier van werken

archeologisch museum zeeland

C. Wolfkamp

Goede en snelle levering.
Alleen dat sommige first impression mallen niet op voorraad zijn. En ook voorlopig nog niet leverbaar.

Leuke acties en prijsvragen. Vooral mee doorgaan.

Ine Tiest

Ik heb voor de eerste keer bij jullie besteld, en ik vind jullie heel professioneel, klantvriendelijk, ik heb nog geen slechte ervaring. Als alles goed is, is alles goed!

Uitgebreid assortiment, klantvriendelijkheid, snelle reactie op mails en vragen, mogelijkheid tot ophaling bestelling, duidelijke website

Rosa

De bestelling word snel goed en netjes verpakt opgestuurd en het is een duidelijke site.

Leuke aanbiedingen erg betaalbaar

Karen Vervoort

Vlotte opvolging via facebook en telefonisch contact nav product dat niet voorradig was.

Snelle en persoonlijke reactie.

Leukerhuis

Goede service, fijn bedrijf om mee samen te werken

Diamant College

Heel erg goed en klantvriendelijk. Goede en snelle service.

Svende

Prima! Goedkoopste karitéboter die ik kon vinden en redelijk snel geleverd.

Snel en goedkoop