Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

linda verkade

Zeer goed. altijd netjes, vriendelijk en gaat de zending ook erg netjes.

kwaliteit, vriendelijkheid, ruime keuze, kennis, behulpzaam

Thea Tax

Heel goed, prima kwaliteit en snelle levering,

groot assortiment, goede producten

DIY Gifts & Crafts

Ik ben altijd al tevreden geweest over de werking en de afwerking van de bestellingen. De website is duidelijk ingericht!

Lodewijk

Het bedrijf is prima. Snelle bezorging.

Redelijke prijs, Snelle levering.

Marina van Delft

Prima geleverd, al zat er wel een gaatje in de zak van het badzout, waardoor het een rommeltje was geworden. Misschien handig om hier een extra zakje om heen te doen.

Luchtjes & Snufjes

Zeer nette en snelle levering, goede service. Ben er zeer tevreden over en alles komt altijd netjes en goed verpakt binnen

Constanze

De ervaring met het bedrijf is tot nu toe prima, vooral het op de hoogte houden van de status van de orde is erg goed geregeld.

Leuke producten, en de order status is goed te volgen

Monique B Jagroe

Jullie komen sympathiek over, prijzen zijn fijn, goed dat jullie doen aan mogelijke kortingen voor herhaalbezoekers en professionele bestellers. Het enige is de gebruiksvriendelijkheid van de site.... Jullie komen sympathiek over, prijzen zijn fijn, goed dat jullie doen aan mogelijke kortingen voor herhaalbezoekers en professionele bestellers. Het enige is de gebruiksvriendelijkheid van de site. Het is bijzonder vervelend dat je niet makkelijk meer kunt bestellen maar steeds weer via de back button bijvoorbeeld terug moet navigeren naar de pagina waar je wilt zijn. Ook de search box werkt niet naar behoren, als ik even snel iets wil vinden dan moet ik toch zelf zoeken.

Reactie SoapQueen Europe:

De punten ter verbetering in verband met het webshop systeem zijn gemeld bij mijnwebwinkel.nl. Aangezien er 30.000 webshops zijn dit dit zelfde systeem gebruiken kunnen we dit niet zelf aanpassen.

marleen kranghand

Mijn ervaring is goed. spoed levering ook.

marrie mulder

Is Goed