Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

Annemieke van Leeuwen

Ik ben heel tevreden over de afhandeling.

j.

Online wat boters en oliën besteld. Goede kwaliteit , informatie en prima service. een aanrader ik ga hier zeker vaker bestellen!

Blij verrast door de zorgvuldigheid en controle waarmee mijn bestelling was ingepakt.

Angeliek Luijbregts-Gielens

Mijn ervaring met Soapqueen is goed. De bestellingen orden op tijd geleverd, goed verpakt en de inhoud klopt altijd. De prijzen zijn goed en de rekeningen overzichtelijk.

De website is eenvoudig, waardoor het overzichtelijk is en makkelijk te bestellen. Zo ook de facturen.

Feelin' Good (Bettina Smet)

Zeer goede service !!

A Beeldman

Prima bedrijf houd zich aan de afspraken levert snel en dat wat je besteld is goed verzorgd ingepakt

anne Laurijssens

Fijne site, goede levering en service

Theo Hofman

Uitstekend.

Duidelijkheid op de site.

M. Pennekamp

Snelle levering, duidelijke uitleg op de site. Leuk materiaal om mee aan de slag te gaan

Simply the best bodycare

Snelle service

Conny

I love deze zeepwinkel !! Superfijne mensen snelle levering , en heerlijke producten!! Ik haal nergens anders meer !! Ophalen is ook altijd gezellig hele lieve mensen die daar werken !! Ik zeg ga... I love deze zeepwinkel !! Superfijne mensen snelle levering , en heerlijke producten!! Ik haal nergens anders meer !! Ophalen is ook altijd gezellig hele lieve mensen die daar werken !! Ik zeg ga zeker zo door !!!

De snelle levering , klantvriendelijk , en super kwaliteits producten !! Ik ben fan !!