Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

Miranda Just Soap

Top en nog eens Top

Ik had per ongeluk verkeerde zeep besteld. Maar door Luc zijn oplettendheid kreeg ik een telefoontje met de vraag of dit wel klopte. Echt geweldig anders had ik nu met verkeerde zeep gezeten.

www.soapsoap.nl

Heel goed

Marjo jans

Mijn ervaringen met soapqueenzelf zijn prima. Alles goed en keurig verpakt. Goede producten.

tante snoes

Wij geven les aan kinderen, na schoolse acitviteiten, we bieden verschillende knutsel activiteiten aan, en dit leek ons ook erg leuk om aan de kinderen te bieden. lekker je eigen zeep maken,... Wij geven les aan kinderen, na schoolse acitviteiten, we bieden verschillende knutsel activiteiten aan, en dit leek ons ook erg leuk om aan de kinderen te bieden. lekker je eigen zeep maken, lipbalsem, scrub. en de kinderen zijn zeker enthousiast.

Femke Franken

Zeer vriendelijke mensen en correcte afhandeling.

Reinder Meijer

Uitstekende service en duidelijke website.

Algehele pakket is super goed

dorethy timmermans

Heel goed al heel wat jaren dat ik er mijn zeep koop kleur en geurstoffen en mallen en nog steeds bestel en koop ik er graag .en als je een vraag hebt word je netjes geholpen en antwoord op je... Heel goed al heel wat jaren dat ik er mijn zeep koop kleur en geurstoffen en mallen en nog steeds bestel en koop ik er graag .en als je een vraag hebt word je netjes geholpen en antwoord op je vraag .

de de producten altijd goed zijn van qualiteit zijn

Annemarieke

Snelle, acurate service.
Duidelijke informatie op de website.
Kortom een bedrijf waar ik heel graag mijn spullen bestel!

Snelle reactie op vragen

esther broersen

Ik ben heel erg tevreden, je word altijd keurig geholpen en beleefd, en de zeep is van goede kwaliteit, ik zeg voor al zo doorgaan
gr esther

keurige hulp , beleefd

Jannie

Snelle levering en alles netjes verpakt