Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

Wilma van der Klugt

Ik koop al enkele jaren met tevredenheid mijn zeep en kleurstoffen bij de onlinezeepwinkel altijd tegen een goede prijs en kwaliteit .Ook met een goede en vriendelijke klantenservice ,is iets niet... Ik koop al enkele jaren met tevredenheid mijn zeep en kleurstoffen bij de onlinezeepwinkel altijd tegen een goede prijs en kwaliteit .Ook met een goede en vriendelijke klantenservice ,is iets niet voorradig wordt er even gebeld ,is er een keer wel een probleem komt er altijd een oplossing

dimphy

Voor mij is mijn ervaring teleurstellend. Ik had de weekprijs gewonnen. Het pakket was echt een teleurstelling 24 stukken zeep die eruit gaan. Ik zal dus ook niet meer meedoen en geen bestellingen... Voor mij is mijn ervaring teleurstellend. Ik had de weekprijs gewonnen. Het pakket was echt een teleurstelling 24 stukken zeep die eruit gaan. Ik zal dus ook niet meer meedoen en geen bestellingen plaatsen. Het is jammer genoeg ook geen reclame voor jullie bedrijf. Bovendien moest ik ook nog zelf de verzendkosten betalen erg jammer en zeker een gemiste kans.

goede mail wisseling, netjes telefonisch te woord gestaan

Reactie SoapQueen Europe:

Mevrouw van de Kerkhof heeft nog nooit wat besteld bij SoapQueen en was één van de vele gelukkige winnaars met een gratis wedstrijd van een prachtig SQ-Natural zeeppakket ter waarde van meer dan €... Mevrouw van de Kerkhof heeft nog nooit wat besteld bij SoapQueen en was één van de vele gelukkige winnaars met een gratis wedstrijd van een prachtig SQ-Natural zeeppakket ter waarde van meer dan € 100.
Deze 100% natuurlijke en therapeutische zepen worden met de hand gemaakt door een professionele aromatherapeut en één van de beste zeepmakers ter wereld.
SoapQueen heeft het assortiment sterk beperkt omdat we ons gespecialiseerd hebben in het leveren van grondstoffen en uit het zeepwater van onze zeep makende en verkopende klanten wil blijven.
Daarom worden de uitlopende zepen ter beschikking gesteld voor een zeer leuke wekelijkse prijsvraag. Iedere week zijn er drie winnaars.
De aard van de prijs wordt netjes aangekondigd en geleverd volgens de spelvoorwaarde waar iedere deelnemer automatisch mee instemt bij deelname.
Mevrouw van de Kerkhof had blijkbaar liever een andere prijs gewonnen. Dat had gekund met één van onze vele andere wedstrijden en acties waar bijvoorbeeld gietzeep pakketten mee gewonnen kunnen worden.
Maar daar heeft ze niet aan meegedaan. SoapQueen geeft voor € 30.000 per jaar aan gratis producten weg. De kans is dus reëel dat er tussen al de mensen wel eens iemand tussen zit die de gewonnen prijs niet leuk genoeg vindt.
Om dat te voorkomen zouden we nooit meer wat mogen weg geven en zouden al die blije mensen moeten boeten voor die ene persoon.
Daarom gaat SoapQueen ook door met alle mooie prijzen acties en zijn we klanten die zeuren over een mooie dure prijs liever kwijt dan rijk.

A. Wesseling

Maroesca

Snelle goede levering, keurig verzorgd.

Martin

Snelle online service, netjes een bevestiging gehad.
Eigenlijk niets om aan te merken. Top

Tops

Ik bestel regelmatig en het komt altijd goed aan. Prima bedrijf, doe zo voort!

leuke kortingacties

Terbrack

Wij waren laat met bestellen, en soapqueen heeft het netjes opgelost waardoor we de spullen nog op tijd binnen hadden. Helemaal top!

Service en klantvriendelijkheid

Mike Spoelstra