Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

Mirjam Uijen

Goed. Producten in goede staat ontvangen en zelfs eerder geleverd dan vermeld op de website.

goede levering

Van A tot Zeepjes

Ruime keuze, vlotte verzending.

Judith Caljouw

Al 2 jaar een trouwe klant van SoapQueen. De kortingen zijn aantrekkelijk en de bestellingen worden snel geleverd. Absoluut heel erg tevreden en wil nog heel lang producten van dit bedrijf afnemen.

De levering van de producten is super snel. Ben zeer tevreden.

Marion

We hebben het paket voor m'n dochters verjaardag besteld. Maar nog niet gebruikt. Dat doen we volgende week.

Natalie

Fantastic!

Eddy Tieleman

Eerste ervaring is een goede ervaring.

P. Smulders

Goede ervaring

Correcte inhoud, snelle levering, goed verpakt. Zeer tevreden!

Jolanda Ponsteen

Goed.

Snelle levering bij eerste bestelling. Ook op volgende bestelling een korting.

MOOI

Hier bestelde ik al vaker, omdat ze veel produkten hebben die ik nodig heb.

Ja, hier kan ik veel benodigdheden vinden

Reactie SoapQueen Europe:

Onze standaard levertijd bedraagt 3 tot 6 werkdagen. Dit staat duidelijk vermeld op de website en wordt in het bestelproces nog eens herhaald. De klant kan daarnaast ook kiezen om de bestelling met... Onze standaard levertijd bedraagt 3 tot 6 werkdagen. Dit staat duidelijk vermeld op de website en wordt in het bestelproces nog eens herhaald. De klant kan daarnaast ook kiezen om de bestelling met spoed te laten behandelen. (1 tot 3 werkdagen)
Deze order is geplaatst op donderdag 20-03-14 om 20:23 en is op vrijdag ochtend 21-03-14 administratief verwerkt. Vervolgens is het pakket de tweede werkdag na verwerking verstuurd en werd op de derde werkdag netjes afgeleverd om 09:55 in de ochtend.
Daarom is naar onze mening de beoordeling van 1 op 5 voor de snelheid levering een beetje vreemd.

Zilver en Zo

Keurige levering en goede afhandeling, ook bij vragen.

Groot aanbod, veel keuze