Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

Simone Bours

Helemaal top! Goed verzorgt, compleet pakketje thuis gekregen... inclusief een duidelijke uitleg over hoe het moet. Graag weer!!

Goed verzorgt, compleet assortiment, duidelijke uitleg

R H G

Supergoed, ruim assortiment, snelle levering, goede kwaliteit

ruim assortiment, goede informatie

Leuk voor Meiden

Nette en verzorgde levering, duurde wel iets langer maar daar werd goed over gecommuniceerd. Mijn dochter is er heel erg blij mee.

Duidelijk

Li

Uitgebreid aanbod

Reactie SoapQueen Europe:

Omwille van een wereldwijd grondstoffen probleem, Brexit, de grootste onzin maatregelen vanuit de overheid, zitten er weken vertragingen in vele aanleveringen van grondstoffen. Wij werken dag en... Omwille van een wereldwijd grondstoffen probleem, Brexit, de grootste onzin maatregelen vanuit de overheid, zitten er weken vertragingen in vele aanleveringen van grondstoffen. Wij werken dag en nacht door om toch nog open te kunnen blijven en de klanten te kunnen blijven leveren. Als wij ook nog eens honderden klanten zouden moeten gaan opbellen om deze overmacht situatie uit te leggen, zouden we ons bedrijf moeten sluiten.
We hebben besloten om de lavendel niet na te leveren maar het geld terug te storten zodat u elders kan bestellen. Wij leveren enkel nog aan klanten die een heel klein beetje begrip kunnen opbrengen voor de bijna onmogelijke situatie waarin we gedwongen worden.

U. Zonneveld

Duidelijken site, met info over hoe en waarvoor ingredienten wel of niet te genruiken. snelle levering. Ik heb geurolie besteld voor zeep. Daarbij mis ik alleen de ingredienten die in de geurolie... Duidelijken site, met info over hoe en waarvoor ingredienten wel of niet te genruiken. snelle levering. Ik heb geurolie besteld voor zeep. Daarbij mis ik alleen de ingredienten die in de geurolie zitten. Ik had verwacht dat ze op de vetpakking zouden staan maar dat is niet het geval. Ik kan ze ook niet terug vinden op de site. Kan zijn dat ik niet goed heb gekeken natuurlijk.

Veel producten en info hoe en waarvoor te gebruiken

Reactie SoapQueen Europe:

Alle uitgebreide informatie, zoals inhoudsstoffen, allergenen zijn eenvoudig te downloaden via de product informatie: SDS - ALL - IFRA - SPEC
Momenteel zijn we alle documenten stapsgewijs aan...
Momenteel zijn we alle documenten stapsgewijs aan het vernieuwen. De documenten die dan even niet online te vinden zijn kunnen eenvoudig via e-mail aangevraagd worden.

Marcel Mol - KindleFlames -

Duidelijke site met ruime keuze aan producten en materialen. Verzending kwam heel netjes verpakt binnen.

Goede verpakking
Duidelijke site
Ruime keuze aan producten

Nathalie van der cruijsen

Super bedrijf

Ze hebben van alles waardoor ik niet op verschillende sites hoef te kopen

DDA

Goed, alles op tijd en goed verpakt

Verpakking, kwaliteit

Ivana Janovská