Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

Marian

Ik heb voor de eerste keer een bestelling gedaan
en is goed bevallen
zal het zeker weer doen

Lydia

Bestelling via internet gedaan: overzichtelijke site, compleet assortiment van zeep tot doseerflesje, goede kwaliteit en veel keus. Redelijke prijzen.

Groot assortiment. Heldere informatie.

caren de groot

Super snel duidelijk en de producten voldoen aan de verwachtingen

leveren exact wat wordt aangeboden binnen de aangegeven tijd

Marian

Ik heb het nu voor de eerste keer besteld
Maar goed en best snel afgeleverd
Dus ik zal nog best meer gaan bestellen.

Marleen Koster

Ik heb een aantal keren besteld bij dit bedrijf. Ik ben tot nu toe erg content, zowel met de producten die geleverd worden als met service.

- Leveren goede kwaliteit van producten
- Bestelgemak
- Info over verloop order
- Klantvriendelijk

Astrid

Prima service en mooie producten.

Duidelijk en mooie producten.

L W

Netjes gelevert, te hooge verzendkosten

Reactie SoapQueen Europe:

Indien men alles nauwkeurig gaat uitrekenen zal men zien dat SoapQueen eigenlijk hele lage verzendkosten hanteert.
De meeste webwinkels berekenen de administratie-, verpakking- en verzendkosten mee in de prijzen van de producten waardoor de producten veel duurder zijn maar de verzendkosten lager.
Dit vinden wij een minder eerlijk systeem. Vooral voor afhalers of grotere bestellers.
Zowel zakelijke klanten als particulieren kunnen genieten van onze zeer scherpe prijzen.
Bestel dezelfde reeks etherische oliën in een andere webshop, en u zult zien dat zelfs zonder verzendkosten de totaal prijs waarschijnlijk hoger zal zijn.
Daarnaast geven we onze vaste particuliere klanten 7,5 % extra korting ter compensatie van de verzendkosten.
Enkele voorbeelden ter verduidelijking (Nederlandse orders):
u bestelt voor € 20,00 : dit komt neer op € 6,45 verzendkosten in combinatie met KS code
u bestelt voor € 40,00 : dit komt neer op € 4,95 verzendkosten in combinatie met KS code
u bestelt voor € 50,00 : dit komt neer op € 4,20 verzendkosten in combinatie met KS code
u bestelt voor € 60,00 : dit komt neer op € 3,45 verzendkosten in combinatie met KS code
u bestelt voor € 70,00 : dit komt neer op € 2,70 verzendkosten in combinatie met KS code
u bestelt voor € 92,68 : dit komt neer op GRATIS verzending in combinatie met KS code
u bestelt voor € 110,00 : dit komt neer op GRATIS verzending + € 8,25 korting in combinatie met KS code

Carmen Ceyssens

Goede en duidelijke website, snelle levering, uitgebreid aanbod

zeer goede uitleg van technieken en het gebruik van producten

CreaZeepBron

Ik bestel regelmatig mijn zeep en bad&body producten in deze webwinkel en tot nu toe tot grote tevredenheid

Goede duidelijke productinformatie

Ellen Pouw

Geen bijzonderjeden

De producten van mijn bestelling waren goed en veilig verpakt.
Ruim assortiment