Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

Bixo

De online zeepwinkel

mj kardol-maas

Prima service n kwaliteit. Snelle en correcte levering. Ik kan er altijd van op aan.

Feeënrijck

Goed ervaring

Producten worden goed verpakt geleverd

Elke Pepermans

Positief: ik vind er alles wat ik zoek. De bestelling is eenvoudig en een snelle levering.

Bestelling en levering

Beautyfly Party

Duidelijke website, snelle verzending

Duidelijk website met een goede omschrijving van de producten, ruim assortiment en snelle verzending

peter steegmans

Alles liep gesmeerd

de snelle levering en de reactie snelheid

shaila

Ik ben erg blij met dit bedrijf omdat ik als surinaamse alleen met een mastercard kan betalen.Geen enkele andere online zeepwinkel accepteert het. Daarnaast is het assortiment heel uitgebreid... Ik ben erg blij met dit bedrijf omdat ik als surinaamse alleen met een mastercard kan betalen.Geen enkele andere online zeepwinkel accepteert het. Daarnaast is het assortiment heel uitgebreid waardoor ik alles wat ik nodig heb op een plek kan kopen. Dat vindt ik prettig.

dat ze ook mastercard accepteren

Raphaelita Irving

Ik vond het goed.

I vind alles goed op de site.

50 tinten blauw

Min ervaring met dit bedrijf is erg goed. Snelle levering en ook goeie service. Was wat vergeten te bestellen, kon ik makkelijk erbij bestellen zonder problemen. Helaas vind ik het dit keer bij mn... Min ervaring met dit bedrijf is erg goed. Snelle levering en ook goeie service. Was wat vergeten te bestellen, kon ik makkelijk erbij bestellen zonder problemen. Helaas vind ik het dit keer bij mn pakketje wel erg lang duren voordat ik iets hoor.