Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

zeepkettingenzo

Super snelle en correcte aflevering. Goede service

De correcte aflevering

Annet

Ik een vraag over een product wat ok besteld had. Binnen 24 uur had ik mijn antwoord. Ook de verzending was snel in huis en dat terwijl ik tussen de feestdagen besteld had. Kortom een bedrijf waar... Ik een vraag over een product wat ok besteld had. Binnen 24 uur had ik mijn antwoord. Ook de verzending was snel in huis en dat terwijl ik tussen de feestdagen besteld had. Kortom een bedrijf waar de klant gewaardeerd word.

Tot nu toe alleen maar sterke punten

mirthe kreunen

Snel verzonden en leuke extra artikelen.

danielle jordan

Mijn ervaring is goed

snel en makkelijk,en groot assortiment

potterie immy

Prima, alleen ervaring met de website en 1 bestelling

Annemijn

Erg tevreden klant

Reactiesnelheid op vragen is snel en vriendelijk

Marga

Erg goed , overzichtelijk. klantvriendelijk, snelle levering

goed en verzorgd ingepakt

Barbara Pinchetti

Makkelijke site. Na online bestelling kreeg ik meteen een ontvangstbevestiging en geode uitleg over het verloop van de bestelling en aflevering van het bestelde. Allemaal zeer duidelijk. Bij het... Makkelijke site. Na online bestelling kreeg ik meteen een ontvangstbevestiging en geode uitleg over het verloop van de bestelling en aflevering van het bestelde. Allemaal zeer duidelijk. Bij het pakket zat een kortingsbon voor een volgende bestelling.

Nuijten

Ik heb wat online besteld

makkelijk te vinden

L. Rietbergen

Ik koop bij Soap Queen alles wat mijn dochter en ik nodig hebben voor onze gemeenschappelijke hobby: zeep- en badproducten maken.

Soap Queen levert producten van uitstekende kwaliteit tegen een redelijke prijs. De wekelijkse '2 voor de prijs van 1 actie' waardeer ik zeer.