Levertijd volgens afspraak

Prima betrouwbare winkel

Prima betrouwbare winkel

Jans'

Prima!

Leuke aanbieding met Sinterklaas...

Nina

Monique Steen

Ik vind de tijd tussen het bestellen en de levering redelijk lang. Ik heb maandag besteld en de bestelling was er vrijdag. Ik had nog gevraagd of het woensdag geleverd kon worden, maar daar heb ik... Ik vind de tijd tussen het bestellen en de levering redelijk lang. Ik heb maandag besteld en de bestelling was er vrijdag. Ik had nog gevraagd of het woensdag geleverd kon worden, maar daar heb ik geen reactie op gekregen.

Toen ik aangaf dat ik niet helemaal tevreden was over de bestelling, omdat een zak stuk was waar baksoda in zat, kreeg ik snel een reactie terug. Met daarbij een oplossing, dat vind ik goed.

Reactie SoapQueen Europe:

De opmerking met betrekking tot de levertijd is onterecht:
De order werd netjes en ruim binnen het afgesproken levertermijn van de koopovereenkomst geleverd.
SoapQueen garandeert een 100%...
De opmerking met betrekking tot de levertijd is onterecht:
SoapQueen garandeert een 100% versheid van duizenden verschillende artikelen door alle orders op maat op te vullen. De standaard levertijd nog versnellen is enkel mogelijk door een investering in extra personeel en nachtdiensten wat de prijzen 20% zou verhogen.. Wij hebben dit opgelost door de klant de mogelijkheid te geven een bestelling met spoed te laten leveren voor een kleine meerkost van € 5. Zo betaalt men enkel meer als het echt nodig is.
In dat geval wordt de order niet op de eerlijke rangorde afgewerkt maar door twee medewerkers afzonderlijk met spoed behandeld.
De beoordelaar had hiervan gebruik kunnen maken maar heeft het niet gedaan.

|Monique Hokke

veel keus en bij grotere hoeveelheden lagere prijzen

All Favourite Things

Super!

Super!

Sascha Twigt

Duidelijke navigatie op de website, duidelijke uitleg van de verschillende producten, goede prijs kwaliteit verhouding en heel netjes goed ingepakt bezorgd. Super!

Hele duidelijke website, uitgebreid assortiment, geleverd zoals beloofd en heel goed verpakt!

J.Hermsen

Online zeepwinkel

prima service

Alexander

Zeer goed verpakt en snel geleverd.

Top

Zeer goed verpakt en snel geleverd.

Top

CreabyBea