Levertijd volgens afspraak

Joke

Bestelling gedaan van o.a doosjes&soya-wax

Bestelling gedaan van o.a doosjes&soya-wax

Pedicure Willeke

De site is wat onduidelijk en het duurde 10 dagen dat ik mijn bestelling binnen kreeg

Goede informatie

Reactie SoapQueen Europe:

Dit order werd netjes binnen het aangegeven termijn geleverd.
Dit order werd netjes binnen het aangegeven termijn geleverd.
SoapQueen garandeert de hoogste kwaliteit en versheid van alle producten. Dit is enkel mogelijk door ieder order met de grootste zorg op maat te verwerken en alle producten steeds vers te versnijden en op te vullen. Daardoor is onze standaard levertijd 3 tot 6 werkdagen na ontvangst betaling. Dit wordt duidelijk aangegeven op de website en tijdens het bestelproces. Iedere besteller gaat akkoord met dit termijn bij het afronden van een order.
Dit order werd geplaatst in de nacht van 5 naar 6 november, waardoor deze op 6 november meteen in behandeling werd genomen.
Het pakket werd de 3e werkdag na ontvangst betaling verzonden. Normaal gezien op de 4e werkdag geleverd maar door vertraging bij de vervoerder werd het pakket op de 5e werkdag bezorgd.

ZeepEnSieraad

Goed bedrijf veel keus

goed bedrijf veel keus

Annelies Elissen

Prima!

Prima!

T.P.A.-Cleaning Service

Wij kunnen nog niet veel meedelen, omdat dit de eerste keer was dat wij iets hadden besteld, maar wij gaan zeker in de toekomst nog meer bestellen.

veel keuze

Aaf

Goede service, goed verpakt, produkten zijn zoals omschreven, snelle service, leuke aanbiedingen.

Interaktie met de klanten middels verlotingen, links enz.

Jacqueline Bartels’

Zeep bestelt , snel bezorgd, alleen in een lelijke doos verpakt, dat is jammer want zo kon ik het niet kado geven.

Prima ontvangen , bestelling is compleet

Sjippe-Shop

Bedankt voor de snelle levering!

snelle levering. goede klantenservice

Stekelenburg