Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

Juulsyoga

Prima levering altijd op tijd en goed, ook de website is duidelijk.

Duidelijkheid en snelheid

Laura Huijskens

Prima webshop waar alle spullen voor mijn hobby verkrijgbaar zijn.

Prima webshop waar alle spullen voor mijn hobby verkrijgbaar zijn.

K Meerman

Bestellen van Olie voor geurmelts

Bestellen van Olie voor geurmelts

MOHN

Nette en snelle levering, klantvriendelijk en een uitgebried assortiment. Website zelf kan wat vernieuwing gebruiken.

Goed, uitgebreid assortiment met aantrekkelijke prijzen. Reacties op mijn vragen waren snel en de bestelling was snel en netjes geleverd.

Angelika te Slaa

Goede ervaring

goede ervaring

van As

Grote keuze, goede prijzen, en ondanks dat er gezegd werd dat de levertijd langer duurde, had ik toch mijn spullen razendsnel in huis. Ik snap wel dat ze een slag om de arm houden voor geval van... Grote keuze, goede prijzen, en ondanks dat er gezegd werd dat de levertijd langer duurde, had ik toch mijn spullen razendsnel in huis. Ik snap wel dat ze een slag om de arm houden voor geval van drukte.

Marion Barake

Keurig bedrijf met een hoge service qua leveringen!

Keurig bedrijf met een hoge service qua leveringen!

Zeepmuseum El*savon*era

Ik heb alleen maar positieve ervaringen met de Soapqueen. ze leveren snel, de betelnoten is overzichtelijk, je wordt netjes te woord gestaan, en ze hebben vaak leuke acties en goede aanbiedingen Ik heb alleen maar positieve ervaringen met de Soapqueen. ze leveren snel, de betelnoten is overzichtelijk, je wordt netjes te woord gestaan, en ze hebben vaak leuke acties en goede aanbiedingen

Een prima service

Beautifulcolours

Wij kopen graag bij dit bedrijf en dat doen we al een aantal jaren en dat zal ook zeker zo blijven!!! Ga zo door!!!

Mara Nieuwendijk

Alles prima