Levertijd volgens afspraak

Corelas bvba

Snelle verzending, correcte afhandeling

Snelle verzending, correcte afhandeling

lies Sturm

Prima bedrijf, met nette en super snelle levering.

prima kwaliteit van materiaal dat is besteld. Zeer snelle en nette levering, kortom: uitstekend.
kom zeker terug voor bestelling !

tijhuis

Prima, vlotte levering!

Alles is prima

Geesing

Prima; product voldoet aan de verwachtingen en ook informatieverstrekking omtrent de levering is goed voor mekaar.

Y.h.Aben-Colin

Zeer prettig

De bestelling is er altijd erg vlug

Y.h.Aben-Colin

Zeer prettig

De bestelling is er altijd erg vlug

Joyce Willems

Voor het eerst iets besteld en zeker niet voor het laatst! Goede kwaliteit en snelle levering.

het uitgebreide assortiment en snelle levering

Rianne van der Stel

Petra Thienpont

Na de bestelling bleek dat ik nog 1 euro extra moest betalen omdat het om een buitenlandse bestelling ging, hierdoor verliep de levering trager. Eens de bestelling doorgegeven was aan GLS kon ik de... Na de bestelling bleek dat ik nog 1 euro extra moest betalen omdat het om een buitenlandse bestelling ging, hierdoor verliep de levering trager. Eens de bestelling doorgegeven was aan GLS kon ik de bestelling de dag nadien al in ontvangst nemen.

a verhagen-arends

Heel goed bestel bestel toch wel 1 keer in de maand de bestelling heel snel binnen vind ik erg tof

snelle zending producten goed overzichtelijk en is niet duur