Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

Beppie van Dorresteijn

Mijn bestellingen zijn prima verlopen.

Mijn bestellingen zijn vlot afgehandeld, is prima.

José Lips

Ik heb meerdere keren al artikelen besteld bij dit bedrijf, tot nu toe alleen goede ervaringen!

Opzoeken en bestellen van artikelen is eenvoudig. De verwerking van de order en de verzending ervan gaan snel en correct. Heel fijn!

Y. Blokker

Mijn ervaring is goed alleen jammer dat er van de 20 dozen zeep van zes de deksels kapot waren. Ik vind dat de verpakking, de doos waar in verzonden wordt veel steviger zou moeten zijn. Dat is... Mijn ervaring is goed alleen jammer dat er van de 20 dozen zeep van zes de deksels kapot waren. Ik vind dat de verpakking, de doos waar in verzonden wordt veel steviger zou moeten zijn. Dat is eigenlijk mijn enige klacht.

y willemssen

Particuliere besteller en ben 100& tevreden over soapqueen

particuliere besteller en ben 100& tevreden over soapqueen

Priya

1e keer besteld en zeker niet de laatste keer

Goede communicatie , alles geleverd en snelle bezorging tevens waren de artikelen bijzonder veilig en stevig ingepakt

Loekie McGregor

Prima, bestelling vlot geleverd en compleet

Snelle levering en veel info over status bestelling

Edselline

Zeer goed. Goede producten en snel geleverd

Groot assortiment

marita van den Reek

Mijn ervaring met dit bedrijf is zeer goed.

mijn ervaring met dit bedrijf is zeer goed.

Petra van Urk

Goed georganiseerd, duidelijke informatie en veel producten. Ik ga hier voortaan altijd kopen!

Grote collectie, goed verpakt en knappe levering

asje van hout

Goed muv aflevering