Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

Wendy

Fijne en snelle afwerking. Afgehaald, en zeer vriendelijk te woord gestaan.

Fijne en snelle afwerking. Afgehaald, en zeer vriendelijk te woord gestaan.

Schoonheidssalon Nel Voorma

prima

Adelaar

Betrouwbaar adres met prima prijzen voor grotere hoeveelheden etherische olie

Betrouwbaar adres met prima prijzen voor grotere hoeveelheden etherische olie

M. Akkers

Prima site en zeer snelle levering

communicatie

G Vermij

Vanaf de eerste bestelling ging alles goed

gewoon goed.

harriet

Altijd goede service en producten snel binnen.

snelheid van leveren
goede productkeuze

Patricia

Ik ben heel erg tevreden over de bestelling en ik zal ook zeker weer een bestelling doen op korte termijn.

a Buurke

Prima , goede en snelle service en keurig verpakt verzonden

vond het erg leuk om een proefmonster erbij te krijgen zodat ik het eerst kan uitproberen.Goede service

linda jansen

Mijn ervaringen met Soapqueen zijn alleen maar positief, goede service en kwaliteit!

De spullen zijn zorgvuldig verpakt, je ziet dat er veel aandacht aan de bestelling is besteedt en er veel controle is.

Francisca Kamphuis

Prettig en communicatief. Is wel webwinkel, maar zelfs meer service dan in ’gewone’winkel!!!

Bijzonder goede communicatie. Ik dacht dat het pakketje niet was afgeleverd (ik was nl de hele dag thuis!) maar het is door de bezorger bij de verkeerde achterdeur neergezet. (Kan ik hem/haar... Bijzonder goede communicatie. Ik dacht dat het pakketje niet was afgeleverd (ik was nl de hele dag thuis!) maar het is door de bezorger bij de verkeerde achterdeur neergezet. (Kan ik hem/haar overigens ook niet kwalijk nemen!!!). Mail gestuurd, direct bericht. Werd door bezorger ook vlot gecontroleerd. Alles op zijn pootjes terecht. Dikke duim!!!