Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

Anja van Asten

Als bedrijf zijnde ben ik altijd blij dat jullie praktisch alles op voorraad hebben. Verder houden jullie aan je afspraak. Vriendelijk en behulpzaam.

Alles op voorraad
Afspraak is afspraak
Klant vriendelijk
Behulpzaam
Goede acties en mogelijkheden.

Rene van Heuvelen

Positief

goede info, snelle reactie en levering

Patricia smekens

Bestelling nognvroeger dan beloofd aangekomen. Het bervoerbedrijf heeft me gecontacteerd om de bestelling veilig tegen diefstal af te leveren. Hij was zeer vriendelijk. Het pak zelf was... Bestelling nognvroeger dan beloofd aangekomen. Het bervoerbedrijf heeft me gecontacteerd om de bestelling veilig tegen diefstal af te leveren. Hij was zeer vriendelijk. Het pak zelf was oerdegelijk en stevig ingepakt, dat kon een aardbeving weerstaan. Als eerste ervaring met online-zeepwinkel, zullen ze aan mij en aan mijn collega-student-herboristen/ natuurliefhebbers een trouwe klant hebben

corrie stuijver

! Mooi-Handgemaakt !

er is een ruime keuze aan producten waar wij gebruik kunnen maken

H.W.M. Versnel-Jansen

Voldoense keuze en een goede service

Voldoende keuze

E.MULDER

SUPER

JA,
IK BEN NA MIJN BESTELLING ACHTERAF GEBELD OF IK WEL DE JUISTE ZEEP HAD BESTELD.
EN WAT BLEEK,IK HAD DE VERKEERDE BESTELD EN IS GELIJK GOEDGEKOMEN.
SUPER TOCH..

Marcia

Een zeep pakket gekocht voor een feestje. De levering was helemaal goed en snel.

Stevens Lynn

Goed. Correcte en snelle levering

Goede producten

Jolanda van den ende

Zeer goed altijd een snelle levering

door tips is het wel makkelijker geworden

Yvon

Zeer goed, was mijn eerste bestelling maar ik ga zeker vaker bestellen!

Goede en snelle levering en kwaliteitproducten