Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

patricia visser

Bestelling goed behandeld en snel geleverd top

bestelling goed behandeld en snel geleverd top

Elvi Hernandez

Super...snelle levering...bestelling perfect in orde...

Snel geleverd zelfs in Belgie...ik ben een heel tevreden klant

Jamie Evers Pyza

Goed, na mijn bestelling eerst ik goed op de hoogte gehouden per automatische mail berichten!

Lloyd Ghauharali

Zeep besteld voor zeepketting. Dit was een vervolgbestelling.

Zeep besteld voor zeepketting. Dit was een vervolgbestelling.

anouk

Goede producten, maar absoluut niet klantgericht en flexibel. Als je tijdens het ophalen van je bestelling nog iets wilt hebben omdat je het vergeten was te bestellen, is dat niet mogelijk. Je moet... Goede producten, maar absoluut niet klantgericht en flexibel. Als je tijdens het ophalen van je bestelling nog iets wilt hebben omdat je het vergeten was te bestellen, is dat niet mogelijk. Je moet dan opnieuw online bestellen, wat ik met mijn mobiel had gedaan, en moet je nog spoedkosten betalen ook. Dit ging om een lont van euro 1,75. Ook de mogelijkheid om contant te betalen van een afhaalorder is nu ineens niet meer mogelijk.

Goede producten. Ook steeds nieuwe producten.

Reactie SoapQueen Europe:

SoapQueen is een flexibel en klantgericht bedrijf. Meermaals terugkomende suggesties en ideeën worden altijd beantwoord zodat we de meer dan 99% tevreden klanten tevreden kunnen houden.
Net...
Net zoals voor ieder ander bedrijf van enige omvang, is het ook voor SoapQueen onmogelijk om aan alle individuele wensen van alle duizenden klanten meteen te voldoen.
De Online Zeepwinkel is een online formule. Vandaar zeer de interessante prijzen. Bij een Bol.com kan men ook niet even aanbellen om een CD-tje te kopen. Daarvoor gaat men naar een CD winkel en betaalt men wellicht iets meer.
Helaas hebben we de mogelijkheid tot betalen bij afhalen moeten afschaffen, omdat steeds meer orders waar uren werk in kroop nooit werden afgehaald. Deze kosten zouden dan doorberekend moeten worden in de prijzen van de andere klanten.

Juul Soeterboek

Helemaal prima

snel en vriendelijk

Martha

Goede producten, trage levering

Prima producten en goede zeep.

Annette Feunekes

Snelle en goede levering. Artikelen en service zijn van goede kwaliteit.

snelle en goede levering. Artikelen en service zijn van goede kwaliteit.

antoon de kroon

Ik kan maar een ding zeggen ,het is top ,weinig die het beter doen ,zonder al te veel poespas komt het netjes op tijd bij je aan ,zonder ook maar ergens je eigen druk om te maken .

alles is goed en overzichtelijk .

Nadia

Super, echte aanrader om vaker te bestellen/

Snelle en goed verpakte verzending. Korting bij volgende bestelling.