Levertijd volgens afspraak

Gerda van Veldhuizen

Leveren netjes en optijd

Leveren netjes en optijd

Van den broeck Sandra

Ik bestel veel op web sites, meestal met veel problemen.Deze steekt er 100% bovenuit

Vlugge reactie op vragen , prima levering , uitstekende producten,niet duur, goede uitleg op web site, geen enkele negatieve opmerking.

Esther Blits

Dit was mijn eerste bestelling. Nadat ik de bestelling plaatste, ontdekte ik dat ik nog iets was vergeten.
Hoewel ik de bestelling al een ruime dag tevoren had gedaan, kon ik de items appart bestellen en werden de bestellingen samengevoegd, zonder extra bezorgkosten. Dit vind ik echt heel netjes. Verder ziet de website er goed verzorgd en aantrekkelijk uit en zijn de prijzen in veel gevallen scherp.
De leveringstijd is voor mij ook prima. Ik ben niet zo’n gehaast type ;-)

Opvallend sterk punt is de service en reactiesnelheid. Als de zending nog niet is gedaan is samenvoegen van orders geen punt!
Men wordt goed en helder geinformeerd over de procedure (en...
Men wordt goed en helder geinformeerd over de procedure (en mogelijkheden).
De mica’s zijn prettig in potjes verpakt.

Spruyt

goed

els mechielsen

Altijd prima geregeld, snel en op tijd

alles is goed

Prima, alleen al meerdere geuren die helaa tegenvielen. zoals vanille die niet naar vanille ruikt. maar dat is dan ook het risico van online bestellen.

Veel producten

Reactie SoapQueen Europe:

Deze beoordeling is geplaatst zonder opgave van naam met ongeldig e-mail adres: anoniem@anoniem.nl
Om kunnen in te spelen op de aangegeven verbeterpunten heeft SoapQueen de klant gecontacteerd via de koppeling aan de bijhorende order.
Echter wenst de klant niet verder mee te werken door het beantwoorden van de gestelde vragen ter verduidelijking van de aangegeven minpunten.

Dijkstra

Erg goed, Pakket werd snel bezorgd en alles zat netjes verpakt.

Goede snelle levering.

Joost Scholtens

goed

Rinske

Mijn ervaring is positief: ik zocht teerzeep, dat bijna nergens te krijgen is, en vond het meteen bij jullie, voor een goede prijs. De hoge verzendkosten nam ik op de koop toe.

Jullie assortiment is het grootst, met goede foto’s en beschrijvingen bij elk product. Het is allemaal heel zorgvuldig vormgegeven.

cm van den Berg

Duidelijk site en snelle levering.

duidelijk site en snelle levering.