Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

Tina groenewegen

Zelfs naar Noorwegen wat geen gemakkelijk land is met verzenden . (eerste keer veel problemen met de douane gehad) werd twee keer terug gestuurd Nu perfect geregeld !

Heidi van Hoeijen-Visser

Alles wordt altijd goed,snel en netjes geleverd.
Ruime keuze aan zeepbenodigheden. Fijne webwinkel.

De gehele service is goed.
Op alle fronten ben ik erg tevreden.
Ook als je belt word je snel en vriendelijk geholpen.

witteveen

hele goede levering inclusief link wanneer en hoe geleverd wordt

Eras

Henk

Goed aanbod, snel geleverd.

Tessa van Beek

De afgelopen 2 jaar al meerdere keren spullen besteld, ook grote orders, en het is altijd compleet en binnen 3 dagen bezorgt. Ik vind het ook heel fijn dat je geen irritante mails van het bedrijf... De afgelopen 2 jaar al meerdere keren spullen besteld, ook grote orders, en het is altijd compleet en binnen 3 dagen bezorgt. Ik vind het ook heel fijn dat je geen irritante mails van het bedrijf krijgt alleen mails met daarin nuttige informatie over aanbiedingen of acties. Daar kunnen andere webwinkels nog wat van leren!

De snelle levering van spullen is echt geweldig!
En dat je op de hoogte wordt gehouden per email over de status van je bestelling is ook perfect!

Folkertsma

Prima service, snelle levering

Prima service, snelle levering

E. Heemskerk

Snelle service en goede producten. Altijd een genoegen om in de webwinkel te snuffelen!

De verpakking in het algemeen is van goede kwaliteit, bv van de mica kleurstoffen vind ik erg handig en de flessen waar de oliën in zijn verpakt zijn zeer stevig. Ook de geurolien zijn in praktische... De verpakking in het algemeen is van goede kwaliteit, bv van de mica kleurstoffen vind ik erg handig en de flessen waar de oliën in zijn verpakt zijn zeer stevig. Ook de geurolien zijn in praktische lichtgewicht flesjes verpakt.

Marianne

Prima produkten