Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

A.van den Berg

Goede ervaringen mee!! Zeer tevreden!!

Duidelijke beschrijvingen!! Bij o.a. Producten hoe,wat,waarvoor te gebruiken.... En leuke voorbeeldjes in recepten en foto’s.

vera Bliekendaal

Een fijn bedrijf!

Bestellingen kloppen altijd, vragen worden snel beantwoord en ik word altijd fijn en vriendelijk geholpen!

Erik Opdebeeck

Zeer goede afhandeling

zeer goede afhandeling

Mouna

Ik heb zeer goede ervaringen met Online Zeepshop, niet enkel zijn hun prijzen voordeliger dan elders maar ze zijn ook zeer correct en snel in de afhandeling van orders en er zijn regelmatig nieuwe... Ik heb zeer goede ervaringen met Online Zeepshop, niet enkel zijn hun prijzen voordeliger dan elders maar ze zijn ook zeer correct en snel in de afhandeling van orders en er zijn regelmatig nieuwe producten te verkrijgen. Alleen de communicatie per email met vragen loopt iets stroever

Snel
Correct
groot assortiment

zonja

Ondertussen al 3 keer besteld (belgie) en altijd goed aangekomen, Dat je 10% korting krijgt als je binnen 2 of 3 maanden weer wat koopt is altijd mooi meegenomen. Kortom helemaal goed.

Anja

Prima geen rare dingen tegen gekomen.

Prima geen rare dingen tegen gekomen.

L.Sietsma

Positief..snelle levering, goede producten

Prima producten, snellr levering

I van Oorschot

Al een aantal keren zeep besteld en dit verloopt goed

alles word netjes en zorgvuldig geleverd

conny de Jong

Ik vind het een geweldige site met super produkten !!

ik vind het een makkelijke site waar alles heel goed te vinden is ,ga zo door !!!

L.a.Jager

Uitstekende leverancier voor zeep en cosmeticagrondstoffen

goede mix van basisproducten