Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

Karin Waanders

Duidelijke en overzictelijke site en makkelijk te bestellen. Afhandeling ook prima verzorgd.

Els Krul

Een goede ervaring omdat Soapqueen altijd creatief is op commercieel gebied

Creatief, redelijk.

Mevr. De Windt

Ongeveer 1,5 jaar bestel ik bij SoapQueen en dat gaat altijd prima.

Voor mij bied het een voordeel dat SoapQueen in mijn directe omgeving zit en ik de bestellingen zelf kan afhalen. Ook het onderscheid tussen particulieren en ondernemers dmv de businesscard is goed... Voor mij bied het een voordeel dat SoapQueen in mijn directe omgeving zit en ik de bestellingen zelf kan afhalen. Ook het onderscheid tussen particulieren en ondernemers dmv de businesscard is goed gevonden.

Angela

Vervelende website, niet makkelijk producten op te zoeken

vervelende website, niet makkelijk producten op te zoeken

Reactie SoapQueen Europe:

Klant was niet op de hoogte van de zoekfunctie op De Online Zeepwinkel. Met de zoekfunctie gaat men rechtstreeks naar het te bestellen product.

Naar aanleiding van deze beoordeling heeft...

Naar aanleiding van deze beoordeling heeft SoapQueen ter verbetering van de webshop de zoekfunctie duidelijker gemaakt en verplaatst.
Er is inmiddels contact geweest met de klant en er zijn verder geen vragen of opmerkingen ter verbetering meer uit ontstaan.

SYLVIA V D lAAR

VRIENDELIJK BEHULPZAAM EN PERFECT AF GELEVERDE PRODUCTEN

DE GOEDE INFORMAATSIE

Suzanne

Super bedrijf met goede en snelle service!

Het is voor mij dichtbij!

Aardige mensen!

Doen absoluut niet moeilijk als je twee bestellingen achter elkaar doet, omdat je iets vergeten bent.

Je krijgt voor...
Het is voor mij dichtbij!

Aardige mensen!

Je krijgt voor een eerste bestelling een kortingscode en vervolgens met je bestelling krijg je er weer 1!

Ruim assortiment!

Ze attenderen je op acties zodat je nog meer korting krijgt!

Heleen van den Bos

Goede snelle service

Zeer goede kwaliteit van het product, en de snelle levering

Eliane

Goed. Ik was particuliere klant, nu zakelijke. Het is leuk te zien hoe ze klanten belonen die trouw bestellen en ook hoe ze elke week acties hebben van bv gratis samples en extra gratis producten.

Snelle service, heldere informatie en leuk hoe ze vaste klanten belonen.

Danielle Weterings

Ramona Langenberg

Zeer prettig. ruim assortiment, klantvriendelijk en snelle levering

Snelle levering, goede prijs/kwaliteit