Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

Anneke

Klantvriendelijk, snelle en nette verzending. Mooie producten. Website is minder. Niet gebruiksvriendelijk en mag professioneler ogen.

Klantvriendelijkheid, communicatie, mooie producten voor een goede prijs, uitgebreid assortiment, snelle levering en erg netjes verpakt.

Jolanda

goed

Linda Jansen

Goede service, duidelijke website!

Goede service, duidelijke website!

toon janssen

prima

Martha van Kempen

zakelijk

Zeepboetiek

Super bedrijf, correcte afhandelingen, snelle leveringen, veel leuke acties, kortom, je winkelt heel prettig.

dat er zomaar, zonder redenen, iets leuks bij in het pakket kan zitten, dat vind ik nu top.

Sandra van der Haag

Heel goede ervaring,nooit gehad dat er een product niet aanwezig is

snelle levering,mogelijkheid ander aflever adres,goede service,groot assortiment

mooi4mij B.V.

Mijn ervaring met online zeepwinkel is heel goed. Ze hebben top kwaliteit producten en maken altijd waar wat ze beloven.

Top producten, vertrouwen, prijs.

yvonne plaggenmarsch

Op zich ben ik tevreden..wel vind ik het lang duren voordat de bestelling er is..

de informatie op de site is heel uitgebreidt..

Reactie SoapQueen Europe:

Beoordeling "snelheid levering": berust op een misverstand en is reeds teruggekoppeld naar de klant.
Klant had de volledige informatie niet gelezen en was zich niet bewust dat de levertijd van de RESERVATIE BESTELLING pas begint te lopen vanaf 23-03-2013
Beoordeling "After Sales" is uiteraard N.V.T. omdat er nog geen levering heeft plaats gevonden.

Mirjam Kardol

Prima service.

goed afhandeling bestelling en veel informatie via facebook over nieuwe producten.