Levertijd volgens afspraak

G&E Soap

Tevreden, correct, professionele

Duidelijk, veel keuze

Zeepgoed

Alleen maar zeer positief!

Van duikeren

Goede en snelle leverinh

Snel en netjes verpakt. Goede mail informatie

Kim

Goede levering en kwaliteit van producten! Zeer tevreden en zeker aan te raden.

Goed apart verpakt

Robby

Super ervaring, top kwaliteit producten!

Duidelijke website, info, uitgebreid assortiment

T.E.O.S.H

Spullen zijn zoals vermeld en goede kwaliteit en de webwinkel heeft een mooi en groot assortiment. Komt goed verpakt aan. Levertijd is wel wat aan de lange kant, iets om rekening mee te houden. In... Spullen zijn zoals vermeld en goede kwaliteit en de webwinkel heeft een mooi en groot assortiment. Komt goed verpakt aan. Levertijd is wel wat aan de lange kant, iets om rekening mee te houden. In de huidige tijden is een week echt te lang.

Groot assortiment en overzichtelijk

Reactie SoapQueen Europe:

HET IS ERG JAMMER DAT BEOORDELAARS GEEN BEGRIP KUNNEN OPBRENGEN VOOR BEDRIJVEN DIE GEBUKT GAAN ONDER STRENGEN MAATREGELEN EN EXTREME DRUKTE.
HIERDOOR WERKEN WE 7 DAGEN OP 7 EN 14 UUR PER...
HIERDOOR WERKEN WE 7 DAGEN OP 7 EN 14 UUR PER DAG.
DE LANGERE LEVERTIJD STAAT DUIDELIJK WEERGEGEVEN EN DE KLANT KAN OOK KIEZEN VOOR SPOED ALS DEZE HET BINNEN 3 DAGEN IN HUIS WIL HEBBEN.
ALS MEN VERVOLGENS DAN VOOR DE LANGERE AANGEGEVEN LEVERIJD KIEST IS HET ZEER ONTERECHT OM DAAR EEN ZEER SLECHTE BEOORDELING OP TE GEVEN.

Mirjam Oosterbaan

Netjes en snel geleverd

Alles is duidelijk

Mike

Bestelling goed verlopen en perfekt afgehandeld

Vossen Laboratories Int. B.V.

Nadat ik mijn bestelling had gedaan, werd ik goed op de hoogte gehouden en de levertijd was snel

Goede beschrijving en informatie bij de producten

Karlien Alink

Vlotte levering en de producten zijn van goede kwaliteit. Verpakt zonder overbodig plastic maar goed beschermd met papieren vulling!

Producten beschermd door papieren vulling.