Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

Caroline

Hele fijne basis voor de zeep die ik gebruik. Snelle verzending en goede kwaliteit

Heel goed product!

Extensions voor paarden

Goed product, snelle levering

Marina

Ik had voor kaarsen te maken besteld alles volgens beschrijving gedaan maar eigenlijk alles weg moeten gooien omdat de lontjes niet bleven branden verder zijn de andere producten na te vredenheid

Mensen helpen als ze klachten hebben en niet zeggen dan heeft u iets niet goed gedaan met de verhoudingen bla bla

Reactie SoapQueen Europe:

We hebben heel netjes vlot en goed proberen te helpen met onderstaande advies;
Goede morgen Marina,

Dit kan verschillende redenen hebben.
- teveel kleurstof in het mengsel
-...
We hebben heel netjes vlot en goed proberen te helpen met onderstaande advies;
Goede morgen Marina,

Dit kan verschillende redenen hebben.
- teveel kleurstof in het mengsel
- geen juist mengsel gebruikt (te weinig stearine)
- een verkeerde lont gebruikt (meestal te dun)
De klant gooide echter de deur meteen dicht door te zeggen dat de lonten niet goed zijn. Dat is uiteraard totaal onjuist. Wij verkopen goede lonten. Op onze website staat dat vooral bij natuurlijke wassen paraffine lonten dikker gekozen moeten worden en dat we altijd eerst een kleine brandt test adviseren. Zo voorkomt men verspilling. Zie uitleg website onder**
Als men verder het advies niet opvolgt, kunnen inderdaad niet beter helpen. Dit ligt echter zeker niet aan SoapQueen maar aan de klant zelf.
**uitleg website: Er zijn verschillende maten. De maat die je nodig hebt hangt af van de maat van je kaars. In onderstaand schema kan je terugvinden welke pit te gebruiken volgens diameter van de kaars die je wil gieten. De benodigde maten kunnen afwijken bij geurkaarsen vanwege de toevoeging van bepaalde geuroliën. Ook bij gebruik van natuurlijke wassen zoals soja was en raapzaadwas is vaak een andere maat lont vereist dan aangegeven. Het is aan te raden voor iedere nieuwe formule altijd eerst een kleine brand test te doen.

Wielie

Keurig verpakt goede kwaliteit spullen in huis

Handige uitleg filmpjes en stencils

Quintelier Maaike

Prima producten!

Duidelijke site!

Janneke

Hele leuke artikelen verkopen ze.

Hele leuke artikelen in verschillende categorieën. Ook erg betaalbaar, wat niet vaak is bij van die ambachtelijke knutselwinkels.

Leuke starterspakketten om kennis te maken met...

Leuke starterspakketten om kennis te maken met verschillende producten.

De 50% korting hoek is leuk bedacht en trekt me wel.

Goed geregelde webshop, makkelijk betalen en goed geïnformeerd over bestelling en verzending.

paulun

snelle levering

Bo van der Laan

Erg goed. Snelle levering en fijne site. Alles is duidelijk te vinden.

Duidelijk overzicht.

d

Goede service snelle levering

Overzichtelijke site met goede uitleg

Evy

Snel verzonden en netjes aangekomen

Fijne prijzen