Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

Bosch

Super service en dankzij hun producten geurt niet alleen ons lijf maar ook ons huis heerlijk. Ik wil nooit meer anders dan het zelf maken

Super duidelijk product informatie, heel overzichtelijke website

Nathalie

Ben zeer tevreden
Over de kwaliteit van de producten
En ook over de levering

Snel en goeie producten

Femma Fabulous

Alles was mooi en degelijk verpakt, levering was prima.

Snelle levering, mooie kortingen bij grote hoeveelheden

Erna

Duidelijke productomschrijving

Nancy

Goed bevallen!

Fijne prijs kwaliteit.

Willeke Krijgsman/ Atalanta Care

Prettige ervaring. Bestelling was wat langer onderweg, maar daar werd je vooraf op geattendeerd.

Betrouwbaar, open en duidelijke communicatie.

Ella Deroose

Duidelijke website, de producten zijn goed omschreven. Vlotte navigatie

Heel divers aanbod, ik vond de producten waar ik naar op zoek was, ookal vond ik die elders niet.

Amar

Duidelijke beschrijving

Reactie SoapQueen Europe:

Snelheid levering: De klant koos voor een levertijd van 3 tot 6 werkdagen. Er werd besteld op zondag. Op de 3e werkdag werd e bestelling verzonden en op de 4e werkdag geleverd. Dat is ruim binnen de... Snelheid levering: De klant koos voor een levertijd van 3 tot 6 werkdagen. Er werd besteld op zondag. Op de 3e werkdag werd e bestelling verzonden en op de 4e werkdag geleverd. Dat is ruim binnen de gemaakte afspraak.
We adviseren indien een snellere levering gewenst is, 1 tot 3 of 2 tot 4 werkdagen te kiezen i.p.v. onvoldoende te beoordelen terwijl er perfect binnen de afspraak geleverd wordt.

Joelle

Uitgebreid assortiment

Lena Kwaspen

Uitgebreid aanbod. klant vriendelijk, goede ordening van de website

verschillende bestelbare hoeveelheden, verschillende verpakkingsmogelijk heden (boter in pot/van de blok), kortingscodes al compensatie verzendingskosten. veel korting formules