Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

L. De Jager

Ik was op zoek naar materiaal voor zeepjes maken op een kinderfeestje. Fijn dat alles in een te vinden was op de site, en dat er keuze mogelijkheid was.

Veel produkten, mooie pakketten zodat je dat zelf niet bij elkaar hoeft te zoeken.

Lamont Products

Zeer uitgebreid uitgebreid assortiment

voldoende uitleg bij producten, groot aanbod, zeer scherpe prijzen

Annie Ooms

Snelle levering, goede en juiste klantenservice...producten waren goed, netjes en veilig verpakt.... ik ga zeer zeker mijn volgende bestelling ook hier plaatsen

Fijne en snelle klantenservice... juiste producten.

T moraal

Geweldig feestje gehad met 7 meisjes an 6 jaar en het feestje-pakket voor 8 kinderen. Zeer compleet! Top!

Makkelijk, duidelijke instructie, snelle bezorging, spreekt tot de verbeelding van kinderen

Amber Bakkenes

Snelle levering en goede kwaliteit producten. Erg tevreden!

Juliska

Leuke producten

makkelijk om te bestellen

V.L.

Zeer duidelijke website, alle producten, specificaties, uitleg en verzendinformatie is vlot te vinden op een logische plaats. Informatie over producten is volledig en gedetailleerd. Verschillende... Zeer duidelijke website, alle producten, specificaties, uitleg en verzendinformatie is vlot te vinden op een logische plaats. Informatie over producten is volledig en gedetailleerd. Verschillende updates tijdens het verzendproces met duidelijke instructies in geval van problemen. Levering was vlot en tijdig, verpakking was net en helemaal in orde. Zeer tevreden van de service en het aanbod.

Duidelijk en compleet

Nikki Vogels

Hele fijne ervaring! goede service en erg fijne producten, zeker een aanrader!

goede kwaliteit

Wendy

Snel geleverd, netjes verpakt.

particulier

Ik heb niet lange ervaring

goede kwaliteit