Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

Mareille

Informatie over de producten en ingrediënten

Francine

Prima! Zelfs in de quarantaine snel verwerkt en geleverd. Ben blij aan de nieuwe hobby te kunnen beginnen

Overzichtelijk, duidelijk

De Ruiter

De levertijd was snel. Wel vond ik het jammer dat de zweetvrije gietzeep die ik had gekocht, niet zweetvrij bleek te zijn.

Snelle levertijd en goede kwaliteit.

Chantal

Het is netjes ingepakt en de materialen doen goed hun werk

Netjes geleverd

M. Kremers

Gisteren kinderfeestje gehad. Het was superleuk. De meiden hebben genoten. Er is goed nagedacht over de samenstelling van het pakket. Handig dat er puntzakjes bij zitten om de zeepjes mee naar huis... Gisteren kinderfeestje gehad. Het was superleuk. De meiden hebben genoten. Er is goed nagedacht over de samenstelling van het pakket. Handig dat er puntzakjes bij zitten om de zeepjes mee naar huis te geven. De uitleg was ook helder en duidelijk.

Alles is compleet. Je hoeft zelf niet nog iets erbij te zoeken. Super handig.

Snoek

Netjes, vlot en duidelijk

duidelijkheid

Josine

Goede en vlotte levering

Correcte levering

pernille gottschalk-hansen

Really great, will definetely be buying from you again.

nice products, quick shipping.

Jayantie Birdja

Op zich wel.prima echter mocht er beter gecommuniceerd worden wat betreft het product wat niet op voorraad was. Nu moest ik er zelf achterkomen dat het product niet op voorraad was.

overzichtelijk en makkelijk te bestellen

M. Van der Meide

Vriendelijke klantenservice, ik wilde achteraf nog wat toevoegen en dat kon. Het verzenden duurde wel wat lang,ik weet dat je uit opties kan kiezen maar vind de prijs daarvan wel erg duur als je het... Vriendelijke klantenservice, ik wilde achteraf nog wat toevoegen en dat kon. Het verzenden duurde wel wat lang,ik weet dat je uit opties kan kiezen maar vind de prijs daarvan wel erg duur als je het sneller wilt hebben.

Snelle klantenservice

Reactie SoapQueen Europe:

Een beoordeling van onacceptabel op deze bestelling is zeer onterecht. Dat is niet netjes van Michèle!
De beoordelaar heeft gekozen voor een levertijd van 3 tot 6 werkdagen. De order was veel sneller klaar. Echter wilde ze nog wat toevoegen waardoor we de order hebben laten wachten op de toevoeging. De toevoeging werd op 29-06-20 aan ons doorgegeven. Dezelfde dag nog hebben we dit administratief aangepast een een betaal link gemaakt om het proces te versnellen. Dezelfde dag nog werd er betaald. Wij hebben dan ook de bestelling met extra spoed dezelfde dag verwerkt en verzonden. Met andere woorden. Dezelfde dag verzonden zonder extra kosten aan te rekenen voor het extra werk.
SoapQueen twijfelt of we volgende keer nog wel willen leveren...