Levertijd volgens afspraak

Charlotte

Zeer goed

Prijs-kwaliteit, snelle levering

Pascal Kloter

Generally good website with lots of information. However it looks a bit cramped and looks outdated.

Great selection of products

Stella

Goede service ,netjes verpakt en op tijd bezorgd

Netjes verpakt

kers

Goede en snelle levering. Geven duidelijke informatie. Vindt alleen jammer dat je als consument/particulier voor een bepaald bedrag iets moet kopen want als ik maar een of twee dingen nodig heb en... Goede en snelle levering. Geven duidelijke informatie. Vindt alleen jammer dat je als consument/particulier voor een bepaald bedrag iets moet kopen want als ik maar een of twee dingen nodig heb en het bedrag is onder de vijftig euro dan moet ik meer bestellen.

Het is duidelijk

Reactie SoapQueen Europe:

Het minimum orderbedrag bedraagt € 25, inclusief 21% btw en inclusief verzendkosten.

Mira van der Zanden

Ik vond het een prettige ervaring. Mijn bestelling was netjes verpakt. Ik ben erg blij met de natuurlijke zeep voor het lichaam, ik voel mij schoon na het gebruik en merk dat het aangenaam is voor... Ik vond het een prettige ervaring. Mijn bestelling was netjes verpakt. Ik ben erg blij met de natuurlijke zeep voor het lichaam, ik voel mij schoon na het gebruik en merk dat het aangenaam is voor mijn huid. Met de shampoo die ik heb aangeschaft ben ik minder tevreden, mijn hoofdhuid voelde niet schoon na gebruik, misschien dat ik er zelf nog wat van kan maken om dit te veranderen en kan deze shampoo dienen als een prima basis.
De esoterische oliën bevallen ook erg goed! Tot slot ben ik ook zeer tevreden klantenservice, ik had een belangrijke vraag die erg snel voor mij is uitgezocht op een fijne manier. Bedankt daarvoor!

Klantenservice

Lucy willems

Heel positief! Heb een starterset gekocht om zeep te maken, ben er heel blij mee! Het is leuk dat je verschillende keuzes voor geur en kleurstoffen kan kiezen, zodat je verschillende soorten kan... Heel positief! Heb een starterset gekocht om zeep te maken, ben er heel blij mee! Het is leuk dat je verschillende keuzes voor geur en kleurstoffen kan kiezen, zodat je verschillende soorten kan maken. Leuk om kennis te maken met zeep maken

Veel keuzes

Kleve