Gebruiksgemak bij ontwerpen en bestellen
Productaanbod / Designs
Kwaliteit van het product

Familie Felder

Ik heb een prima ervaring met Salut. Het vernieuwde programma om zelf een rouwkaart te ontwerpen beviel mij beter. Met name het overzichtsscherm was prettiger. De proefdrukken waren netjes en... Ik heb een prima ervaring met Salut. Het vernieuwde programma om zelf een rouwkaart te ontwerpen beviel mij beter. Met name het overzichtsscherm was prettiger. De proefdrukken waren netjes en duidelijk. De telefonische contactmomenten met de werknemers waren fijn. De hulpvaardigheid, de correcte vragen, het nette taalgebruik en de behoefte om het eindproduct zo netjes mogelijk af te leveren waren in een tijd van rouw erg ondersteunend.

Een fijn bedrijf. Ruime keuze

Klantvriendelijk bedrijf. Het resultaat was een prachtige rouwkaart

Anoniem RM

Goed, alleen was de proefdruk beter dan het uiteindelijke resultaat zag ik.

Snelle service.Prettig om zelf de kaarten te ontwerpen

Hele goede service, ik werd netjes gebeld en gemaild dat de kleuren in combinatie met lettertype gecontroleerd moest worden en dat er daarom vertraging op zat. Zo kwam ik in tijdnood, er werd echt... Hele goede service, ik werd netjes gebeld en gemaild dat de kleuren in combinatie met lettertype gecontroleerd moest worden en dat er daarom vertraging op zat. Zo kwam ik in tijdnood, er werd echt meegedacht en ik had de kaartjes op tijd binnen.

Uitstekend. Kaart werd gecontroleerd en een beter voorbeeld in mijn account gezet. Ook in het weekend bereikbaar. Een smsje sturen en een tijdstip werd afgesproken. Handige site.

Goede en snelle service.

Zeer positief!