7.8/10
7.4/10
8.2/10
7.8/10

v Panhuis

Zeer goed advies gekregen bij aankoop en plaatsing houtkachel.

Duidelijke informatie over het vermogen van de houtkachel en perfecte plaatsing.

Nvt

Janny Vrieling-Vos

De ervaring met het Stokertje zijn prima,de medewerker was goed en vlot met de werkzaamheden en heeft ervoor gezorgd dat ik niet lang in de kou hoefde te zitten. Hij was erg vriendelijk en... De ervaring met het Stokertje zijn prima,de medewerker was goed en vlot met de werkzaamheden en heeft ervoor gezorgd dat ik niet lang in de kou hoefde te zitten. Hij was erg vriendelijk en behulpzaam.

Goede communicatie .

Iets beter overleg met de uitvoerende medewerker.

André

Alles netjes en goed afgewerkt.

Verkoper was zeer behulpzaam en kundig met de producten.

Tijdens opname alles goed afspreken

jansma

Een bedrijf die werk levert zoals het hoort maar wat je nog
zelden krijt.

vakwerk, goed overleg,juiste prijs/kwaliteitsverhouding

Houtkachel gekocht; Beaufort Advanced. Brand SUPER!

Keuze

M vd H

Tijdens bezoek aan showroom erg vakkundig geholpen met goede adviezen; hierdoor op een ander type kachel terecht gekomen dan waar we in eerste instantie voor kwamen kijken. En voor de lezers: nee,... Tijdens bezoek aan showroom erg vakkundig geholpen met goede adviezen; hierdoor op een ander type kachel terecht gekomen dan waar we in eerste instantie voor kwamen kijken. En voor de lezers: nee, dit was geen duurdere kachel maar een heel mooi Scandinavisch exemplaar van Jotul met een hele variabele stook capaciteit waardoor je zowel voor de warmte kan stoken als voor een lekker knus sfeertje. De installatie gebeurde door een super vriendelijke medewerker ( Klaas ) die rustig de tijd nam tekst en uitleg te geven, advies gaf en alles keurig netjes aansloot op het bestaande kanaal en de kachel heerlijk knapperend opleverde voordat hij huiswaarts keerde. Aldus een bijzonder tevreden klant.

Gemoedelijk contact. Komen afspraken na. Erg nette monteur.

NVT

Zeer deskundig bedrijf, zowel wat betreft typen kachels en de adviezen daarover als rondom de installatie van de kachel inclusief rookkanaal.

Vakkundig advies bij de aanschaf van de kachel waarbij rekening gehouden wordt met de plaats waar de kachel komt te staan. Verder is een 'inspectie' vooraf aan plaatsing van de kachel aan te... Vakkundig advies bij de aanschaf van de kachel waarbij rekening gehouden wordt met de plaats waar de kachel komt te staan. Verder is een 'inspectie' vooraf aan plaatsing van de kachel aan te bevelen, dit wordt gedegen gedaan zodat er daarna een offerte op maat komt voor de hele installatie. Zeer bekwame monteur bij de plaatsing, goede uitleg over de kachel e.d.

Vooraf iets meer informatie over de plaatsing en te verwachten kosten.

A Burger

Superblij mee. Ze denken goed mee met de thuissituatie. Werken alles netjes af volgens afspraak.

Goedkoopste prijs voor houtkachel. Manier van werken is toegespitst op de thuissituatie en in overeenstemming met de wensen.

De loonkosten voor het uitvoeren van de thuisopdracht vind ik exorbitant hoog. Een dag werk, met materiaalkosten en netjes afwerken, ik kan me achteraf zelfs in de prijs vinden. Helemaal met het oog... De loonkosten voor het uitvoeren van de thuisopdracht vind ik exorbitant hoog. Een dag werk, met materiaalkosten en netjes afwerken, ik kan me achteraf zelfs in de prijs vinden. Helemaal met het oog op de veiligheid in en om het huis!

Perongelijk een review achtergelaten op de verkeerde webshop, excuses hiervoor! Ondanks dat reageerde de klantenservice erg netjes en behulpzaam!

Goede service

Ben le Belle

Gratis stookcursus gevolgd, over alles wat je moet weten om zo optimaal mogelijk te stoken.

Enorm veel vakkennis, uitgelegd in begrijpelijke taal, door vriendelijke mensen. Attente organisatie en aftersales

Opstelling van de stoelen / plek voor de presentatie mag wat meer geordend.