7.8/10
7.4/10
8.2/10
7.8/10

Lintvelt

Zeer goede service. Goed en eerlijk advies. Wij kochten een veel goedkopere kachel dan we van plan waren omdat deze beter was voor onze kleine woonkamer. Snelle levering en installatie!

Eerlijk advies, snelle levering

Sharon Min

Goed advies gekregen, al vanaf het moment van offerte. Ook de mensen die de haard kwamen plaatsen waren erg vriendelijk en gaven veel informatie.

klantvriendelijk, servicegericht, veel kennis bij de medewerkers

het enige is dat ik, voordat ik daadwerkelijk tot koop over ging, jammer vond dat de aanbiedingen op de website niet de prijs vermeldden. Dan staat er de oude prijs en heb je geen idee wat de... het enige is dat ik, voordat ik daadwerkelijk tot koop over ging, jammer vond dat de aanbiedingen op de website niet de prijs vermeldden. Dan staat er de oude prijs en heb je geen idee wat de aanbiedingsprijs is. Maar dat zal wel een tactiek zijn.

Monteur prima. Verkoop en service waardeloos. Arrogant personeel, alleen maaro uit op geld.

Nette monteur

Service, klantgerichtheid, garantie

I. Hoogland-van Dalfsen

Uitgebreide showroom, veel keuze en goede voorlichting

Groot assortiment en veel aanbiedingen

Geen idee

Goed bedrijf, goede service en mooie kachel.

Kachel is helemaal wat hij moet zijn. Prima instalateur die de pijp direct op kleur heeft gespoten en prima werk geleverd heeft.

Zou ik zo snel niet weten.

Goede voorraad, hulpvaardig

Afhandeling

Perfect!

Plezierige verkoper mee denkend en flexibel.
En erg fijne mensen die de kachel hebben geplaatst ! Zeer correct en keurig werk geleverd! Kortom zeer tevreden over het Stokertje!!!

Nee

J. Van der Pijl

Wat betreft de aanschaf van de kachel werd er een goede prijs voorgesteld. Verkoper ging er wel vanuit dat koper precies wist wat de mogelijkheden van inbouw waren. Had graag even gaan zitten om... Wat betreft de aanschaf van de kachel werd er een goede prijs voorgesteld. Verkoper ging er wel vanuit dat koper precies wist wat de mogelijkheden van inbouw waren. Had graag even gaan zitten om rustig de maten te bespreken. Ook had ik graag willen horen wat de tarieven betreffende uurloon, materiaal en reiskosten waren. Achteraf horen dat een uurloon 80 euro is, vind ik erg veel, zeker omdat dat ook voor reistijd geldt. Een meter flexibele kachelpijp kost 100 euro (onder het mom dat het mee gebracht wordt, waarvoor je al reiskosten betaalt!). Uiteindelijk waren de plaatsingskosten even veel als de kachel met extra onderdelen.
Informatie hierover in de winkel was nuttig geweest. Nu werden we min of meer overdonderd bij het op locatie kijken wat de kosten zouden zijn bij plaatsing. Dan hoor je boven genoemde bedragen niet, maar een totaalprijs waarmee je dan maar akkoord gaat, denkende dat het allemaal heel veel werk zal zijn.

Verkopen de goede merken.
Wij hebben een zeer goede installateur (Manfred) getroffen (ZZP-er) die rustig, heel netjes en betrokken werkte.

Zie punt 1

Jan Uit Eerbeek

Prima service. De 1e kachel in 2000 gekocht in Orvelte. Prima gestookt met de Janus. Nu over op de pelletkachel. Vorige keer ging alles goed, dus nu ook weer naar t Stokertje. Alleen nu dichterbij... Prima service. De 1e kachel in 2000 gekocht in Orvelte. Prima gestookt met de Janus. Nu over op de pelletkachel. Vorige keer ging alles goed, dus nu ook weer naar t Stokertje. Alleen nu dichterbij Apeldoorn. Ook deze keer weer prima. Zeker ook een pluim voor de installatie.

Even duidelijk aangeven hoe en waar de subsidie aangevraagd kan worden.