7.8/10
7.4/10
7.4/10
8.2/10
7.8/10

Door het uitgevoerde onderhoud een week geleden gevraagd of we iets over 't Stokertje wouden plaatsen. Nu hebben we in het voorjaar van 2017 een DRU Trio laten plaatsen.

Vooraf al enig...

Vooraf al enig onderzoek gedaan naar de verschillende zaken en onderling prijzen vergeleken. 't Stokertje was veruit de voordeligste. In de showroom wordt er ondanks enige drukte erg kundig geholpen. Men neemt echt de tijd om je wensen aan te horen en geven passend advies. De inventariserende kijk is ook erg positief bevallen. De monteur van dienst, Marcel B, heeft ons ingelicht over alle mogelijkheden voor onze woning. De creativiteit om de haard naar wens te monteren is echt een sterkte van de beste man.

Na het ontvangen van de offerte, werden we vrolijk verrast door het lager uitvallen van het totaalbedrag. De installatie kon al snel worden ingepland.

Op de dag van installatie is het ook erg vlotjes verlopen, doordat monteur al eens eerder bij ons was geweest. Hij heeft ons goed op de hoogte gebracht hoe de montage zou verlopen en heeft alles netjes achtergelaten.

Tot slot is het ons gewoonweg super bevallen bij 't Stokertje. Vanaf advies in de showroom tot de nazorg aan het gas-onderhoud vorige week. We vinden dat jullie deze beoordeling meer dan verdiend hebben!

Alles in 1 hand service en voorbereidende werk!
Klantgerichte werkwijze

N.v.t

Wij hebben een spekstenen kachel bij jullie gekocht. De ervaring is goed.

Een verhaal over het stoken vanwege milieu normen.

neutraal

RJ Van Ravenswaaij

Prima ervaring tijdens aankoop en montage, maar een afspraak voor het jaarlijkse vegen van de schoorsteen blijkt een moeilijke opgave te zijn. De afspraak is nu voor de 3e keer verzet ( vaak 1 / 2... Prima ervaring tijdens aankoop en montage, maar een afspraak voor het jaarlijkse vegen van de schoorsteen blijkt een moeilijke opgave te zijn. De afspraak is nu voor de 3e keer verzet ( vaak 1 / 2 dagen van te voren ).

Slecht verhaal

Afspraken nakomen

Uitstekend!

Mooie houtkachel gekocht en vakkundig geplaatst!

Service en klantgerichtheid.
Afspraak is afspraak!

Geen!

Gerard Vogelzang

Eerst in Epe geweest, later in Orvelte.
Hier zijn wij prima te woord gestaan.
De gemaakte afspraken zijn keurig en adequaat nagekomen.

De monteur die de kachel kwam plaatsen deed dit zeer netjes, nagenoeg geen hinder of rommel.

Houden zo!

Will

Klacht goed verholpen

A veleke

Als je in de winkel komt erg klantvriendelijk als je een kachel koop?
Als je in de winkel komt erg klantvriendelijk als je een kachel koop?
Maar als je een probleem hebt met de kachel zijn ze moeilijk bereikbaar en schuiven de klachten naar de klanten,naar anderhalf jaar bellen en in in de winkel te zijn geweest en vier monteurs verder hebben we wel een nieuwe kachel gekregen.
Jammer dat het zo lang moet duren en dat je niet serieus genomen werd.

Nee geen.

Als het planbureau beld voor een afspraak te maken kunnen ze eerst vragen of het de klant uit komt, en niet al een tijd vast te zetten.

A. J. Heerema

Eigenlijk wel goed. Verkoopgesprek nav eerste schouw verliep prima.
Vervolgafspraken ook goed opgepakt. Ondanks druk planningprogramma toch flexibel in de gevraagde oplossingen.

Zoals bovenstaande opmerkingen, toch flexibel in de drukke planning.

Nee, niet direct

Miranda

Zeer slechte service, afspraken worden niet nageleefd. Terug bellen hebben ze nog nooit van gehoord, en als je dan iemand spreekt krijg je nog een grote mond ook. Had ik dit vooraf geweten hadden... Zeer slechte service, afspraken worden niet nageleefd. Terug bellen hebben ze nog nooit van gehoord, en als je dan iemand spreekt krijg je nog een grote mond ook. Had ik dit vooraf geweten hadden wij nooit onze kachel laten plaatsen door hun!

Reactie 't Stokertje:

Geachte mevrouw van der Wal,
Geachte mevrouw van der Wal,
Vervelend om te lezen dat u ontevreden bent over onze dienstverlening, onze excuses hiervoor. De klacht die u omschrijft past absoluut niet binnen onze werkwijze en we vinden het erg vervelend dat u dit zo heeft ervaren.
Wij hopen dat u ondanks deze ervaring toch kunt genieten van de geplaatste kachel en we zullen ons uiterste best doen om het onderhoud in 2019 naar wens uit te voeren.
Hartelijke groet,
't Stokertje

Fam. Vervoordeldonk

Wij zijn erg blij met onze door 't Stokertje geplaatste speksteenkachel van Altech. De Grande Noblesse Depot verwarmt de kamer goed.

Zeer goede service