7.8/10
7.8/10

M v halen

nee

nee

Een aantal verhuizingen en elke keer een nieuwe houtkachel van ‘t Stokertje.
Een aantal verhuizingen en elke keer een nieuwe houtkachel van ‘t Stokertje.
Uiteindelijk komen we altijd weer bij ‘ t Stokertje uit. Bevalt super , en de voorlichting en installatie deskundig uitgevoerd!

Door de kennis en voorlichting zijn we tot een keuze gekomen die precies past!
Prijs, levering en installatie , dik in orde.

Doordat het zo druk is, is de wachttijd best lang.

Jakobs

Perfect

alles netjes afgewerkt

iets meer vertellen wat er nog bij komt als je pallet kachel koopt, b.v. geaard stopcontact en de kachel pijpen aansluiting

c.baars

Geheel volgens afspraak: zowel in tijd als klus. Geen overmatige rommel en voorzichtig met werken. Ben tevreden. (en geloof me: ik ben kritisch...)

zie boven

zou zo gauw niet weten.

Meer dan te vreden, bij het kopen erg vriendelijk geholpen. Bij het plaatsen was Richard hier, en dat was ook zeer naar tevredenheid. Zou jullie bij andere zeker aan prijzen

Vriendelijkheid, alle tijd. Dikke pluim

Zou niet weten wat ik zou moeten zeggen. Niets dus

Willem

Ik was opzoek naar onderdelen voor mij houtkachel. Nergens waren de onderdelen meer verkrijgbaar. Mijn laatste hoop was het Stokertje. Na een mailtje was ik doorverwezen naar de werkplaats. Zeer... Ik was opzoek naar onderdelen voor mij houtkachel. Nergens waren de onderdelen meer verkrijgbaar. Mijn laatste hoop was het Stokertje. Na een mailtje was ik doorverwezen naar de werkplaats. Zeer vriendelijk geholpen door Mart Menke. Om 20:10 had ik nog een antwoord op mijn vraag. Mart heeft voor mij gekeken bij de tweedehandse onderdelen. Na 2 dagen had ik een mailtje met het antwoord. Meneer ik heb uw onderdelen gevonden! Super!!! Een goed bedrijf met een top service!

Veel tweedehandse onderdelen op voorraad.
Snelle mail service uit de werkplaats

Gerard van Seventer

Deze tekst is te bekijken op: https://www.stokertje.nl/gastenboek/toevoegen en eigendom van ´t Stokertje lees ook de https://www.stokertje.nl/disclaimer

We hadden een klacht over een...

We hadden een klacht over een pelletkachel die uiteindelijk wel opgepakt is. Het oppakken van de klacht ging wat stroef in het begin maar daarna is er wel goed op gereageerd en is er iemand met kennis van zaken langsgekomen.

Kapenga

Ervaring is goed.

Veel keuze

Men heeft alles en dat is mooi, maar misschien nog een pelletkachel met het effect van houtgestookt toevoegen

Betty de Roo

Prima Ervaring. Goede informatieverstrekking en prima installatie.

Goede informatieverstrekking

Deuren dicht doen bij installatie werkzaamheden in de winter ;-)

M kaaijk

Verkopen ja de serves is slecht. Donderdag 2 pelletkachel gekocht verkoper vertelde dat je subsidie kreeg als deze aangesloten werden door een erkende installateur. Nu mooi niet dus geen subsidie op... Verkopen ja de serves is slecht. Donderdag 2 pelletkachel gekocht verkoper vertelde dat je subsidie kreeg als deze aangesloten werden door een erkende installateur. Nu mooi niet dus geen subsidie op beide kachels 1 kachel geen Nederlandse beschrijving afstandbediening kapot. Al 4 x contact opgenomen. En er is nog niks opgelost. Nu zegt verkoper nee er staat geen subsidie op de kachels. Voel me behoorlijk in de maling genomen.

Willen graag verkopen

Geeft geen eerlijke informatie. Dus let goed op als je wat koopt daat