7.8/10
7.4/10
8.2/10
7.8/10

Vd bersselaar

Zeer positieve ervaring ,al eerder een gaskachel aangeschaft en nu een houtkachel voor andere woonruimte

Goed luisteren naar onze wensen ,samen kijken naar de beste mogelijkheden ,en de tijd er voor nemen

Tip ...zo doorgaan ??

Jan

Oplossingen kan beter, moet beter zelfs. Wij ziten dagen in de kou vanaf 24 dec. 17 en kan pas na bellen 5 januari opgelost worden was eerst 17 januari.
Belofte om terug gebeld te worden 2...
Belofte om terug gebeld te worden 2
keer zelfs nee dus. Dus laat het stokertje je gewoon in de kou zitten. Geen service wanneer je ze nodig hebt.
Van bovenstaand bericht sta ik nog steeds achter, maar alsnog het probleem opgelost en een duidelijk uitleg gekregen, ook Stokertje krijgt een 2e kans en hoop dan ook dat ze hiervan ook leren. Ik zal in de toekomst dan ook terug komen en kritisch blijven kijken.

Ja. Verkopen is niets mis mee.

Zeker na de ervaringen zal ik als verbeter punt willen aandragen om beter om te gaan met de drukte in de winterperiode want bij 30 graden in de zomer zal niemand denken aan de winter.

Klantvriendelijke telefonische beantwoording van de vragen die wij stelden. Ook toen wij de kachel die we op het oog hadden in Orvelte kwamen bekijken, kregen we heldere informatie. Goede controle... Klantvriendelijke telefonische beantwoording van de vragen die wij stelden. Ook toen wij de kachel die we op het oog hadden in Orvelte kwamen bekijken, kregen we heldere informatie. Goede controle of de kachel geplaatst kon worden in onze open haard en duidelijke afspraken vooraf over de prijs. Deskundige plaatsing.

Met name de klantvriendelijke monteur die de kachel plaatste bezat ook een forse dosis geduld en probeerde alle wensen die we hadden zo optimaal mogelijk in te vullen.

Nee.

GW van Nieuwenhuijzen

Kachel aangeschaft.

Vakkennis installateur

Janke de Jong

Plaatsing van de kachel ging super vlot.
Naderhand is er een probleem op getreden, maar dit heeft het bedrijf naar volle tevredenheid opgelost.
Zodat ik uitermate tevreden ben.

Dat men zich als bedrijf steeds probeert te verbeteren en de evtulele problemen goed oplost.

Voor de bestaande open haard een kleine kachel laten plaatsen. Goede informatie gekregen in de winkel in Epe. De gekochte kachel stond daar aangesloten en kon worden aangestoken, zodat je een goed... Voor de bestaande open haard een kleine kachel laten plaatsen. Goede informatie gekregen in de winkel in Epe. De gekochte kachel stond daar aangesloten en kon worden aangestoken, zodat je een goed idee kreeg.

De ombouw van het al aanwezige rookkanaal moest worden vervangen i.v.m. veranderde veiligheidseisen. Dit is heel vakkundig gedaan door de medewerker.

Telefonische bereikbaarheid van de afdeling planning zou beter kunnen, lange wachttijd en veel herrie op de achtergrond.

Roelof Bosma

Prima, betrokken medewerker !!!

kwaliteit en betrokkenheid

niet gesignaleerd

Ktm

Zeer slechte service bij bestellingen. Onderdelen tot op dit moment nog niet binnen.
Na plaatsen van de klacht op deze site eindelijk goed opgepakt door Thom Stuurwold. Hij heeft er alles aan gedaan om tot een gepaste oplossing te komen. En heeft ons zelfs een vervangende haard aangeboden. Wij hopen alsnog op een goede afloop en hopen onze bestelling nu snel binnen te hebben. We houden jullie op de hoogte hoe het gaat aflopen.

Mirella & Roderik

Gisteren is door Bert onze Jotul houtkachelvakkundig geplaatst. Deze man weet van aanpakken en heeft netjes werk geleverd. Oja, hij kan ook nog aardig zingen... :)

Komen afspraken na en er wordt vakkundig werk geleverd.

Bij locatiebezoek/maken offerte mag wat meer informatie worden gegeven en advies.

Erna

Ze willen graag verkopen dus zijn we goed geholpen in de winkel. We hadden direct na plaatsing al een probleem met de verbranding in de (dure!) speksteenkachel en werden afgescheept met een algemeen... Ze willen graag verkopen dus zijn we goed geholpen in de winkel. We hadden direct na plaatsing al een probleem met de verbranding in de (dure!) speksteenkachel en werden afgescheept met een algemeen foldertje via de mail met als onderwerp "Hoe te branden" en meer niet. Dit was trouwens het zelfde papiertje die ook bij de kachel zat. Na eindelijk de juiste persoon aan de telefoon te hebben gehad konden ze natuurlijk altijd langs komen maar dan wel tegen betaling van uren en voorrijkosten. Onze schoorsteenveger heeft het opgelost gratis en voor niets, er zat een fout in het onderste rooster, simpel op te lossen en bij dit merk een vaker voorkomend probleem.

Gretige verkoop.

Wel eens gehoord van service? Toepassen!!