7.8/10
7.4/10
8.2/10
7.8/10

Elzinga

Prettige samen werking en vriendelijke monteur.

Afspraak is afspraak

Heino Wijshake

Positief

Veel keus en klantvriendelijk

nee

De ervaringen met het bedrijf zijn prima. Goede voorlichting vooraf en tijdens het proces van plaatsen. Ook een goede en vlotte communicatie via de mail tijdens werkvoorbereiding aan de hand van... De ervaringen met het bedrijf zijn prima. Goede voorlichting vooraf en tijdens het proces van plaatsen. Ook een goede en vlotte communicatie via de mail tijdens werkvoorbereiding aan de hand van foto's

Vriendelijke en kundige monteurs

Alle communicatie verloopt via "Orvelte" terwijl we vlak bij Joure wonen. Vragen aldaar worden direct weer doorverwezen. Dat komt wat knullig over bij mij als klant. Deze vragenlijst laat geen... Alle communicatie verloopt via "Orvelte" terwijl we vlak bij Joure wonen. Vragen aldaar worden direct weer doorverwezen. Dat komt wat knullig over bij mij als klant. Deze vragenlijst laat geen ruimte om iets NIET in te vullen. Zo ben ik bijvoorbeeld nooit op de website geweest of er ooit iets besteld. Tip: toevoegen keuzeknop "N.V.T."

El Azhar

T'stokertje is een bedrijf waar klanttevredenheid op no1 staat. Na een misverstand in het begin is er meteen actie ondernomen om mijn probleem zo snel mogelijk op te lossen. Waren maar alle... T'stokertje is een bedrijf waar klanttevredenheid op no1 staat. Na een misverstand in het begin is er meteen actie ondernomen om mijn probleem zo snel mogelijk op te lossen. Waren maar alle bedrijven zo klantgericht.

Een super bedrijf met zeer geduldige medewerkers!

Erg klantgericht met zeer geduldige medewerkers

Breng minder goed nieuws met een one solution oplossing over. Zal 9 v/d 10 keer meteen gewaardeerd worden.

Prima voorbereiding en realisatie van de plaatsing

Persoonlijke aandacht en betrokkenheid. De klant is koning.

Geen, wat ons betreft was het honderd procent in orde.

Klacht is netjes opgelost, we kunnen weer heerlijk stoken. Schoorsteenveger zeer vriendelijk. Toch graag een aandachtspunt voor de planning!

De schoorsteenvegers zijn aardig en vakkundig

Planning

Arjen

Service is correct en goed maar de snelheid behoeft verbetering. Komende vrijdag nog even afwachten (bezoek Fero) maar het lek is denk ik nu boven water na 2 maanden. Moderne techniek, maar techniek... Service is correct en goed maar de snelheid behoeft verbetering. Komende vrijdag nog even afwachten (bezoek Fero) maar het lek is denk ik nu boven water na 2 maanden. Moderne techniek, maar techniek in het algemeen wil weleens weerbarstig zijn in de praktijk. Samen zijn we eruit gekomen en is het genieten aangebroken van mijn MCZ Ego Air.

Geduld en naar client luisteren

Communicatie intern en naar cliënt kan vele malen beter

Reactie 't Stokertje:

Geachte meneer De Ree, Beste Arjen, hartelijk dank voor uw review en fijn dat u inmiddels kunt gaan genieten van uw pelletkachel. We wensen u heel veel plezier hiermee. Hartelijke groet, 't Stokertje

Gerard

Het glazen ruitje van mijn Janus houtkachel was stuk.
Dit is gerepareerd door het Stokertje en de kachel oogt weer als nieuw.
We zijn erg blij met het resultaat!

Professionele en snelle afhandeling. Reparatie erg goed en snel.

Jeff

Passende offerte, goede uitvoering en creatief in het oplossen van onvoorziene zaken.

Afspraak en uitvoering conform offerte.

Geachte heer van den Buijs,
Geachte heer van den Buijs,
We willen u erg bedanken voor uw terugkoppeling. We hopen dat u weer veel plezier mag beleven aan uw kachel. Graag zien we u in de toekomst terug in een van onze showrooms.
Met warme groeten en veel stookplezier,
't Stokertje.

Hooijmeijer

Aardige mensen, geven een goed advies

Geachte heer Hooijmeijer,
Geachte heer Hooijmeijer,
Ontzettend bedankt voor deze beoordeling. We willen u veel plezier wensen met uw nieuwe Beaufort. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in een van onze showrooms.
Met warme groeten en veel stookplezier,
't Stokertje.