7.8/10
7.4/10
8.2/10
7.8/10

J.Brobbel

Zeer ervaren personeel, zowel verkoop als installatie monteurs.

Meedenkend bedrijf waar klant voorop staat.

Kan er geen bedenken, misschien vestiging meer naar het westen ?

Geachte heer Brobbel,
Geachte heer Brobbel,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. We streven er altijd naar om onze klanten zo veel mogelijk te bedienen bij haar wensen en behoeften. Goed om te horen dat dit in uw geval ook zo heeft mogen uitpakken.
Uiteraard proberen we uw tip ook te verwerken in onze organisatie.
We hopen dat de Olaf bevalt en u er veel stookplezier aan over zult houden. Ook hopen we u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in een van onze vestigingen.

R Botter

Was de 2de kachel die we gekocht hebben...allebei bij het stokertje. Goed bevallen dus na de eerste kachel

Klant vriendelijk

Niet specifiek

Beste heer/mevrouw Botter,
Vooraf willen we u erg bedanken voor deze beoordeling. Ook bedanken we u voor u voortdurende vertrouwen in onze organisatie.
We zorgen ervoor dat deze punten...
Beste heer/mevrouw Botter,
We zorgen ervoor dat deze punten worden gehandhaafd binnen onze organisatie en hopen dat we u in de toekomst weer mogen verwelkomen in een van onze vestigingen.
Tot slot willen we u ook met uw nieuwe haard weer ontzettend veel stookplezier wensen.
't Stokertje

Onze ervaring was goed. Klantvriendelijk en ze namen de tijd voor ons.

De snelheid van het sturen van de offerte.

De behandeling na akkoord offerte moesten wij uiteindelijk er zelf achter aan bellen. Anders waren we " vergeten".

Geachte meneer/mevrouw Bergsma,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. We zullen uw terugkoppeling verwerken in onze organisatie.
We willen u veel stookplezier wensen met uw nieuwe inzethaard...
Geachte meneer/mevrouw Bergsma,
We willen u veel stookplezier wensen met uw nieuwe inzethaard en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in een van onze vestigingen.

Arno Visser

Prima communicatie. Goed overleg. Prima offerte die duidelijk is. Tijdens installatie wat vergeten maar prima opgelost.

Informatie en communicatie over producten/ advies/ plaatsing etc.

Ik miste technische details van apparatuur wat fijn was geweest voor subsidie aan te vragen. Nu zelf in Spanje op moeten vragen bij firma

Reactie 't Stokertje:

Bedankt voor uw positieve review, maar ook voor uw feedback over de subsidie-aanvraag. We kunnen ons voorstellen dat dat ingewikkeld is geweest om vanuit Spanje te regelen. We wensen u verder veel... Bedankt voor uw positieve review, maar ook voor uw feedback over de subsidie-aanvraag. We kunnen ons voorstellen dat dat ingewikkeld is geweest om vanuit Spanje te regelen. We wensen u verder veel stookplezier met de kachel.

Floortje

Goed bedrijf, uitstekende uitleg, fijne contacten mee opgedaan. De uitvoering na aankoop was oerfect. Alles werd tot in details keurig netjes afgewerkt. Alle aspecten van brandveiligheid werden... Goed bedrijf, uitstekende uitleg, fijne contacten mee opgedaan. De uitvoering na aankoop was oerfect. Alles werd tot in details keurig netjes afgewerkt. Alle aspecten van brandveiligheid werden daarbij zeer nauwgezet in het oog gehouden. Afspraken werden keurig nagekomen. Chapeau!!!!!

Er werd goed doorgevraagd, waardoor wij een prima advies hebben gekregen voor de aanschaf van de pelletkachel.

Zou het werkelijk niet weten, alles is perfect verlopen, van aanschaf tot en met de installatie.

Beste Floortje,
Heel erg bedankt voor deze beoordeling! We zullen ervoor zorgen dat deze punten worden gehandhaafd binnen onze organisatie.
Als u nog vragen heeft met betrekking tot stoken...
Beste Floortje,
Als u nog vragen heeft met betrekking tot stoken kunt u altijd vrijblijvend contact opnemen.
We hopen dat de pelletkachel bevalt en u er heel veel stookplezier aan overhoud. Ook hopen we u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in een van onze vestigingen.
't Stokertje

Vorig jaar een gaskachel gekocht

Geachte meneer/mevrouw,
Graag wil ik u op deze wijze heel erg bedanken voor uw terugkoppeling. We hopen dat u veel van uw gaskachel zult genieten.
Ook hopen we u in de toekomst weer te...
Geachte meneer/mevrouw,

R. Zondag

Prettig en sfeervol.

Meedenkend, no nonsens mentaliteit

Geen idee, alles is prima verlopen.

Geachte meneer/mevrouw Zondag
Ontzettend bedankt voor uw beoordeling. We zorgen ervoor dat de door u aangegeven sterke punten worden gehandhaafd binnen onze organisatie.
Bij deze wil ik u...
Geachte meneer/mevrouw Zondag
Bij deze wil ik u graag veel stookplezier wensen en hoop u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in een van onze vestigingen.
't Stokertje

We hebben goede adviezen gekregen en er werd mee gedacht met onze situatie qua mogelijkheden. De kachel werd heel vakkundig geplaatst door aardige mensen.

Het persoonlijke contact en de betrokkenheid bij de woonsituatie.

Kan niets bedenken.

Reactie 't Stokertje:

Namens 't Stokertje willen we u ontzettend bedankten voor deze review. We hopen dat we u in de toekomst weer in een van onze vestigingen mogen ontvangen. Ook hopen we dat u veel van de kachel zult... Namens 't Stokertje willen we u ontzettend bedankten voor deze review. We hopen dat we u in de toekomst weer in een van onze vestigingen mogen ontvangen. Ook hopen we dat u veel van de kachel zult genieten.

Drenteniertje

Prima service, afspraak is afspraak, vriendelijk personeel, prettige installatiemonteur.

Monteur verving een zieke collega, hoewel het tijdens zijn vakantie was. Deed zijn werk prima.

In de showroom duidelijker onderscheid aanbrengen tussen tweedehands kachels en nieuwe.

Reactie 't Stokertje:

Wij willen u ontzettend bedanken voor deze review. We zullen uw verbeterpunt verwerken en hopen dat we u in de toekomst weer mogen verwelkomen in een van onze vestigingen. Wij wensen u heel veel... Wij willen u ontzettend bedanken voor deze review. We zullen uw verbeterpunt verwerken en hopen dat we u in de toekomst weer mogen verwelkomen in een van onze vestigingen. Wij wensen u heel veel stookplezier!

J Bond

Zeer goede informatie en duidelijke uitleg. Vriendelijk personeel. Scherpe prijzen en geen onplezierige verrassingen.

Snelle levering en goede klant relatie

Reactie 't Stokertje:

Ontzettend bedankt voor deze review. Wij wensen u erg veel stookplezier en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in een van onze vestigingen.