7.8/10
7.4/10
8.2/10
7.8/10

Manja de Boer

Ze hebben een heel nieuw rookkanaal aangelegd en een houtkachel met hoeksteen geplaatst.

Goede prijs, vlotte en goede service

Nee

Reactie 't Stokertje:

Geachte meneer/mevrouw de Boer,
Namens 't Stokertje wil ik hartelijk danken voor uw beoordeling.
Geachte meneer/mevrouw de Boer,
Namens 't Stokertje wil ik hartelijk danken voor uw beoordeling.
We willen u veel stookplezier wensen met uw nieuwe houtkachel en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in een van onze vestigingen.
Met warme groeten,
't Stokertje

Marten de Ronde

Gezellige winkel. Goede uitleg en uitstekende aftersales.

Erg deskundig, veelzijdig en toch gezellig

Heb ondervonden dat als men een klacht heeft over iets binnen het bedrijf, dat dit na een gesprek met een directielid naar tevredenheid wordt opgelost.

niet van toepassing tijdens het bezoek

Communicatie tussen personeel en klant zou wel wat beter kunnen.

Bert Akkerman

Heel uitgebreid assortiment, goed en duidelijk advies en vriendelijke, deskundige installateurs.

De medewerkers weten heel veel te vertellen over de verschillende soorten kachels. Het zijn er zo veel en gelukkig word je dan geholpen om een keuze te maken zodat er uiteindelijk nog maar een paar... De medewerkers weten heel veel te vertellen over de verschillende soorten kachels. Het zijn er zo veel en gelukkig word je dan geholpen om een keuze te maken zodat er uiteindelijk nog maar een paar overblijven waar je tussen kan kiezen.

We Hadden al niet al te beste verhalen gehoord, maar toch van alles besteld voor een pijp voor de houtkachel. Ze hadden bijna niks op voorraad in Epe. We zouden de rest opgestuurd krijgen uit... We Hadden al niet al te beste verhalen gehoord, maar toch van alles besteld voor een pijp voor de houtkachel. Ze hadden bijna niks op voorraad in Epe. We zouden de rest opgestuurd krijgen uit Orvolte. Het zou 2 dagen duren. Maar helaas kwam het nog een dag later. En ook nog eens het verkeerde. We konden het wel gebruiken, maar dan was de helft overbodig. De rest terug gebracht baar Epe en ons geld terug gekregen wat we niet konden gebruiken. Waardeloze winkel. Geen verstand ervan. Mijn man moest zelf ideeën aandragen. Raad niet aan om bij deze zaak wat te kopen.

B.W.

Prima voorlichting

Vriendelijkheid en groot assortiment, veel aanbiedingen

Wierbos D

Enthousiaste verkopers Leuke zaak

Zeer vriendelijk, klantgericht en deskundig

Altijd bereid om tijdens het werk zonder problemen dingen aan te passen

Drenth

Onze houtkachel laten installeren met een nieuwe schoorsteen-doorvoer door het Stokertje. Zeer goede service en bijzonder aardige installatie medewerkers. Blij verrast door de sympathieke en nette... Onze houtkachel laten installeren met een nieuwe schoorsteen-doorvoer door het Stokertje. Zeer goede service en bijzonder aardige installatie medewerkers. Blij verrast door de sympathieke en nette manier van werken.

prima kwaliteit
deskundige medewerkers
snelle afhandeling

Gijswijt-Advies

Wij zijn prima en prettig geholpen en alles is conform afspraak geleverd.

Alles vlot en goed afgehandeld

Bij installatie werd het maximaal geschatte bedrag zonder meer in rekening gebracht, terwijl alles aan onze kant goed voorbereid was en de installateur er heel weinig werk aan had.