7.8/10

Snelle offerte en levering

Helder en no-nonsense

nee

martijn van blanken

Nette werkzaamheden.nette mensen netjes kwa taal en antwoord

ze maken netjes werk.en afwerking op het dak uitstekend

heb zo geen punten dat ik zeg ja dat moet beter.

Sven Ariaans

Geweldige service en bekwame installateurs

Service

Betere coordinatie tussen afdeling planning en installateurs. Er was vooraf gepland dat de kachel m.b.v. een afsluitplaat zou worden geinstalleerd, maar de installateurs waren daar niet van op de... Betere coordinatie tussen afdeling planning en installateurs. Er was vooraf gepland dat de kachel m.b.v. een afsluitplaat zou worden geinstalleerd, maar de installateurs waren daar niet van op de hoogte.

N.Frantsen

De levering en plaatsen ben ik zeer tevreden ,
en ook de uitleg van de monteur na het plaatsen .

goed en schoonwerk geleverd.

coelingh

Zeer god

geen was super

Agro

Goede voorlichting gehad, ook bij het installeren van de kachel.
Kundig personeel.

Goede voorlichting gehad, ook bij het installeren van de kachel.
Kundig personeel.

De kachel wiebelde wat na installatie (waarschijnlijk ondervloer niet geheel egaal). Hier moesten we zelf achterkomen, de monteur had dit kunnen aangeven.

Kundig personeel
Duidelijke uitleg

Zie mijn 'aandachtspunt' bij de eerste vraag

W. Sturm

Houtkachel gekocht; in eerste instantie een kachel uitgezocht en afspraken gemaakt over plaatsen; enkele weken later blijkt de kachel reeds te zijn verkocht..... of we een ander willen komen... Houtkachel gekocht; in eerste instantie een kachel uitgezocht en afspraken gemaakt over plaatsen; enkele weken later blijkt de kachel reeds te zijn verkocht..... of we een ander willen komen uitzoeken
Dat is gelukt en werd vervolgens vlot geleverd.
Stokertje had wel wat meer kunnen doen om ons tegemoet te komen in telleurstelling

De terughoudendheid bij de verkopers.

Wat meer begrip voor de klanten bij fouten van de verkoper

De mensen van ' t Stokertje zijn gedreven en zeer bij het bedrijf en hun klanten betrokken

Goed en weldoordacht advies. Ze luisteren goed naar de wensen van de klant en verkopen niet 'wat ze aan je kwijt willen'

geen, erg goede service

F. van Elk

Ik ben verbaasd dat ik weer opnieuw gevraagd wordt naar mijn ervaringen. Ik heb ook al een papieren enquete ingevuld maar daar is dus blijkbaar niets mee gedaan.
Wij zijn heel blij met onze...
Wij zijn heel blij met onze uiteindelijke keuze. Mede dankzij het technisch vooronderzoek waarin onze voorkeur voor een houtkachel werd afgeraden. Er werd duidelijk uitgelegd waarom we beter niet voor een houtkachel konden kiezen en achteraf zijn we heel blij met de gaskachel.
Wat ik als een groot nadeel heb ervaren zijn de verschillende verhalen van de diverse Stokertjes verstigingen. Met name wat betreft het vermogen van de kachel hebben we totaal uiteenlopende adviezen gekregen, dat maakt het voor een klant niet duidelijk.

-Ruim aanbod
-Technisch voor-onderzoek heeft ons op totaal andere gedachten gebracht
-Keurig geïnstalleerd