7.8/10
8.2/10
7.8/10

Dicky van Leeuwen-Rebel

In een woord: Positief.

Goed,deskundig en duidelijke uitleg.

Ziet er goed en overzichtelijk uit,zodat het (voor mij althans) een plezier was daar te zijn en mij te laten voorlichten.

Prima service. Goed geplaatste kachel.

Goede kwaliteit kachels en montage

Merlijn

Heel prettig! Zeer goed geholpen in de winkel. Ze nemen de tijd voor je en zijn echt vakbekwaam

zeer meedenkend en begaan met klant!

Ben goed en nauwkeurig is er bij mij een houtkachel geplaatst.

Bedankt!!!

Heb m'n kachel telefonisch besteld, en een goede uitleg gehad. Een aanrader

W. Vlietstra

Prima!

Monteurs denken prima mee met de klant.

Geen.

Plaatsen kachel (vision) met 1 persoon was niet handig.
Gelukkig was er een collega in de buurt die nog even langs kon komen.

Luuk van der Veen

De drie stappen (1 overleg in winkel, 2 bezoek van adviseur aan huis en 3 montage) leverden drie verschillende 'plannen van aanpak' en drie prijskaartjes op. Dat leverde wel eens wat verwarring,... De drie stappen (1 overleg in winkel, 2 bezoek van adviseur aan huis en 3 montage) leverden drie verschillende 'plannen van aanpak' en drie prijskaartjes op. Dat leverde wel eens wat verwarring, maar aan de andere kant: iedereen deed zijn best en adviseerde/werkte op basis van wat hij het beste achtte en over het eindresultaat zijn we zeer tevreden.

Capabele medewerkers die plezier hebben in hun werk en met verstand van zaken actief zijn. De liefde voor goede kachels, netjes werken en goed stoken zit in de genen van de mensen die we hebben... Capabele medewerkers die plezier hebben in hun werk en met verstand van zaken actief zijn. De liefde voor goede kachels, netjes werken en goed stoken zit in de genen van de mensen die we hebben meegemaakt. Ook een plus: het vermogen om oplossingsgericht te werken op basis van de problemen die ze onderweg tegenkwamen.

1. De telefonische bereikbaarheid van Joure is heel matig (meestal hoor je een bandje als je belt). 2. De website (zit te vol met informatie en moet eigenlijk even aan de eisen en mogelijkheden van... 1. De telefonische bereikbaarheid van Joure is heel matig (meestal hoor je een bandje als je belt). 2. De website (zit te vol met informatie en moet eigenlijk even aan de eisen en mogelijkheden van deze tijd worden aangepast). 3. Nadat we bij aflevering al een klanttevredenheidsonderzoek hadden ingevuld krijgen we nu digitaal een tweede voor de kiezen... is dat ook niet wat veel van het goede?

Ruime keus, goede voorlichting en scherpe prijzen

Goede installatie met een paar handige gebruikstips

Afstemming planning en verkoop

Joop

Tijdens bezoek winkel goed advies gekregen, goede communicatie via de mail

Het goede advies tijdens ons bezoek aan de winkel.

Ervaring met de aanleg van een gashaard (Unica 52) is positief. Wij hadden een zeer ervaren monteur. Klantvriendelijk en rustig. Het stucwerk zou beter hebben gekund. De schilder moeswt zelf nogal... Ervaring met de aanleg van een gashaard (Unica 52) is positief. Wij hadden een zeer ervaren monteur. Klantvriendelijk en rustig. Het stucwerk zou beter hebben gekund. De schilder moeswt zelf nogal wat corrigeren vanwege onzuivere hoeken.

Klantvriendelijk, men denkt mee met de klant.

Extra aandacht voor het stucwerk om de omlijsting van de haard fraaier te maken.