7.8/10
7.4/10
8.2/10
7.8/10

Leo

Prima ervaringen met dit bedrijf. Goed advies en de gemaakte afspraken werden nagekomen. Goede installatie en monteur liet alles keurig achter na een goede uitleg van de werking van de kachel.

Karin

In 1 dag is onze kachel geplaatst op vakkundige wijze. De monteurs waren op tijd, en ondanks dat er vertraging was ontstaan door wachten op een externe boorder, hebben ze toch dezelfde dag de kachel... In 1 dag is onze kachel geplaatst op vakkundige wijze. De monteurs waren op tijd, en ondanks dat er vertraging was ontstaan door wachten op een externe boorder, hebben ze toch dezelfde dag de kachel aan het branden gekregen! Goed overleg tijdens het proces in geval van meerdere mogelijkheden. Top service!

Tijdens een beoordeling van de situatie vooraf in ons huis, goed meegedacht over verschillende mogelijkheden en alternatieven

Even van tevoren informeren dat er direct betaald moet worden. Wij hadden een nota verwacht. Maakte door internetbankieren verder niet uit maar is toch fijn om te weten.

Prima, volgens afspraak, werkt netjes, goede uitleg.

Kennis , vakmanschap, werken vlgs afspraak

Evert wind

Vorig jaar een Anyfire 8 kw gekocht. Deze kon de kamer niet goed warm krijgen en vaak hout bij vullen en lastig te regelen. Na het indienen van een klacht en wat touwtrekken kosteloos omgeruild voor... Vorig jaar een Anyfire 8 kw gekocht. Deze kon de kamer niet goed warm krijgen en vaak hout bij vullen en lastig te regelen. Na het indienen van een klacht en wat touwtrekken kosteloos omgeruild voor een Saey 92 welke perfect voldoet. Brand goed eenvoudig te regelen en het glas blijft mooi schoon. We zijn erg tevreden.

Klacht is uiteindelijk goed opgelost

Het duurde wel even

B Kingma

Wij vonden de Mensen die de kachel geplaatst hebben ,vriendelijk,netjes en belangstellend.Wij zijn erg tevreden.

Netjes,vriendelijk en goede uitleg.

Nee ,wij zijn tevreden.groetend Fam. Kingma

Willem Jonkers

Goede ervaring, betrouwbare levertijd.

Netjes gehouden aan afspraak om te plaatsen ondanks moeilijke week (ijzel week).
Bij probleem met lekkage schoorsteen zeer snel om dit op te lossen, belden zaterdagmorgen en kwamen al na een paar uur.

De offerte iets duidelijker afstemmen met degenen die de kachel plaatsen, moeten nu iets meer betalen dan offerte.

Prettige en vakkundige begeleiding bij uitzoeken welke kachel het meest geschikt. Het duurde erg lang tot offerte kwam, maar daarna ging het opmeten en afleveren en plaatsen snel en zonder veel... Prettige en vakkundige begeleiding bij uitzoeken welke kachel het meest geschikt. Het duurde erg lang tot offerte kwam, maar daarna ging het opmeten en afleveren en plaatsen snel en zonder veel rommel en overlast.

Er werd goed geluisterd naar mijn wensen mbt welke soort kachel en hoe geplaatst.

Misschien handig om een p/m tijd aan te geven wanneer offerte toegezonden word,ik heb 2 maal gebeld of mijn aanvraag zoek geraakt was, het duurde meer dan een maand!

J-W. Mellema en R. Smit.

Bijzonder vriendelijk in de showroom te Epe. Monteur uiterst correct, vriendelijk en deskundig.

Zie boven!

Neen. Ga vooral zo door!

c.rosner

Vriendelijk personeel

Goede uitleg

Alles prima inorde,service prima

Na een vriendelijke ontvangst in de showroom en een duidelijke uitleg, helaas een mindere ervaring tijdens de eerste poging tot plaatsen van de kachel. Door miscommunicatie ontstaat frustratie en... Na een vriendelijke ontvangst in de showroom en een duidelijke uitleg, helaas een mindere ervaring tijdens de eerste poging tot plaatsen van de kachel. Door miscommunicatie ontstaat frustratie en ergernis. Na onderling overleg en prijsaanpassing toch uiteindelijk met een goed gevoel de kachel gemonteerd gekregen

deskundigheid van de monteur

communicatie met de klant