7.8/10
8.2/10
7.8/10

Stabiel bedrijf volgens mij

A.J.Feenstra

Wij hebben een uitstekend contact en deal gehad met het Stokertje. De invulling op het bedrijf en de montage thuis zijn prima uitgevoerd. De monteur was ook een prima vakman.

De monteur die het op een deskundige manier heeft aangelegd. Het werk werd netjes uitgevoerd in overleg.

Stokertje heeft zijn organisatie prima voor elkaar. Zeker als je weet dat het op dit gebied een behoorlijk groot bedrijf is. Heb verder geen tips of opmerkingen om iets te verbeteren

Mijn ervaring is uitermate positief. Ik ben alleen teleurgesteld over de lange reactietijd bij 2 vragen na de aanschaf. Zie onder

Ruim informatie

De reactietijd en kwaliteit van het antwoord zijn aanmerkelijk sneller/beter als je iets wilt gaan kopen dan nadat je iets gekocht hebt. Dat vind ik wel teleurstellend. Dat geeft mij het gevoel dat... De reactietijd en kwaliteit van het antwoord zijn aanmerkelijk sneller/beter als je iets wilt gaan kopen dan nadat je iets gekocht hebt. Dat vind ik wel teleurstellend. Dat geeft mij het gevoel dat het belangrijk is om een order binnen te halen, maar dat een goed klantcontact nadien minder belangrijk is.

Reactie 't Stokertje:

Geachte klant, wij vinden het jammer dat u een minder goede ervaring heeft met onze after sales. Onze excuses dat deze suggestie gewekt wordt. Dit is uiteraard niet onze bedoeling.

Kopen en plaatsing van een houtkachel

gastvrijheid, klantvriendelijkheid , duidelijke info, kennis van zaken in de winkel.
enthousiasme van de installateur, die maakt er een waar 'feestje' van als de kachel wordt geplaatst!!!!

Theun Teubel

Uitstekend.
Goede site, goede service in de winkel, scherpe prijzen. Kachel is perfect geïnstalleerd en we hebben er veel plezier van.

Combinatie van uitstekende site en een goede winkel met zeer behulpzaam personeel. Scherpe prijzen. Deze combinatie is in mijn ervaring zeldzaam.

Pauline

Stokertje

wij hebben in de winkel besteld, na goed uitgebreid en vakkundig advies

Uiteindelijk, na wat problemen rond de levering, is alles goed gekomen

De locatie en showroom in Orvelte

Houd de klant op de hoogte van de levering.

S. Kooistra

Houtkachel gekocht en inclusief geheel rookkanaal laten installeren.

Afspraak is afspraak wordt prima aan voldaan

Nee

A. Kambeel

Goede ervaring maar nog geen reactie op de opgestuurde onderhoudscontract.

Prijs en perfect geplaatst

Jammer dat het verpakkings materiaal achter wordt gelaten

Lemckert

Vlotte dienstverlening en hulp bij keuzes. Goed dus

Alles OK