7.8/10
7.4/10
8.2/10
7.8/10

Cees Bruggeman

Zeer professioneel bedrijf dat maatwerk levert op het gebied van advies en plaatsing. Ook ben ik zeer tevreden met de opmaak van de offerte deze is nagenoeg identiek aan de eindfactuur en voorkomt... Zeer professioneel bedrijf dat maatwerk levert op het gebied van advies en plaatsing. Ook ben ik zeer tevreden met de opmaak van de offerte deze is nagenoeg identiek aan de eindfactuur en voorkomt dus verassingen.

Kloppende offerte en deskundig en schoonwerkend personeel bij plaatsing

Afspraak voor inspectie kon snel worden gemaakt, waarna offerte vlot binnenkwam. Aanpassing rookkanaal en levering kachel zijn vervolgens eveneens snel gerealiseerd.

Onze ervaring met het bedrijf is top.

Robert de Jong / particulier

Over het gehele proces heeft de firma 't Stokertje een positieve indruk op ons achter gelaten.

Flexibiliteit in planning m.n. in ons geval eerder starten met demonteren bestaande haard, plaatsen nieuwe haard en afwerken.
Tijdens de demontage en installatie vakbekwame, professionele...
Tijdens de demontage en installatie vakbekwame, professionele mensen ontmoet die een verantwoordelijkheidsgevoel uitdragen waar menig bedrijf jaloers op kan zijn.

Lambèr Kerskes

Prima bedrijf, concurrerende prijzen en goede installatie

Klantvriendelijk en behulpzaam en duidelijke uitleg en daarna een lekker kopje koffie

nvt

nvt

I. Gerners-Pach

Hebben de kachel gekocht in Groningen en waren daarom erg verbaasd dat de kachel geplaatst werd door het Stokertje zonder dat wij hier vooraf over geïnformeerd waren. Niets aan te merken op degene... Hebben de kachel gekocht in Groningen en waren daarom erg verbaasd dat de kachel geplaatst werd door het Stokertje zonder dat wij hier vooraf over geïnformeerd waren. Niets aan te merken op degene die de kachel kwam plaatsen en het rookkanaal aan moest leggen. Maar ook hier bleek niet echt goed gecommuniceerd te zijn. Hij was niet op de hoogte dat het om plaatsing ging in een woning "houtskeletbouw" . Hij heeft zijn best gedaan maar helemaal tevreden zijn we niet. waren al eerder klant bij het Stokertje toen rechtstreeks de kachel gekocht

beter communiceren

Agnes de Groot

Prima service en montage van de houtkachel. We genieten er regelmatig van.

Fijn dat er de dag van tevoren nog even gebeld werd om te checken.
Prima monteur .

geen verbeterpunten

Walstra

Was zondermeer goed.

Daar eerste houtkachel niet voldeed aan verwachtingen kon zonder meer kachel in overleg worden geruild voor ander merk en betere resultaten.

Prima bevallen komt de gemaakte afspraken na en levert goed werk