7.8/10
7.4/10
8.2/10
7.8/10

L.Lenten

Na een wat moeizaam begin via 'planning' en mijn e-mail pogingen een goede ervaring.

Eerste contact was via de website. Direct antwoord met een bericht waar de voorrijkosten de boventoon voerden. contact stop gezet.
via het kacheltje in Groningen een andere firma gezocht en...
via het kacheltje in Groningen een andere firma gezocht en daar werd niet over voorrijkosten gesproken en zelfs niet dat de levering en installatie via het stokertje zou worden gedaan. dat bleek later toen de installateur kwam!

de binnenpijp moest worden gewijzigd en naderhand worden opgehaald, omdat de verkoper het niet goed had beoordeeld.

m waal

Goede ervaring ondanks de opstart problemen met de kachel word alles snel en netjes opgelost. Dit is een bedrijf dat met de klant meedenkt

Goede service onze kachel was kapot aangeleverd bij het stokertje maar de afspraak was algemaakt voor het plaatsen van de schoorsteen hebben ze een leenkachel geplaatst zodat we lekkerkunnen stoken... Goede service onze kachel was kapot aangeleverd bij het stokertje maar de afspraak was algemaakt voor het plaatsen van de schoorsteen hebben ze een leenkachel geplaatst zodat we lekkerkunnen stoken ook alle andere problemen zijn goed verholpen. Ook voor monteur chefke alle lof deze gaat pas naar huis als dekachel brand al is dat om 19.00 uur

Ga zo door

Medewerker van 't Stokertje heeft met veel inzet voor onze openhaard de juiste inzetgashaard gezocht en gevonden. Levering en werkzaamheden zijn snel en goed uitgevoerd voor een goede prijs.

klantvriendelijkheid en groot aanbod

is goed zo!

Lennart

Ik heb een tijdje geleden een houthaard gekocht via Stokertje. De order is goed verlopen en we genieten van onze haard thuis. Na een tijdje hadden we wat vragen over het onderhoud. We hebben daarom... Ik heb een tijdje geleden een houthaard gekocht via Stokertje. De order is goed verlopen en we genieten van onze haard thuis. Na een tijdje hadden we wat vragen over het onderhoud. We hebben daarom een bericht achter gelaten op het gastenboek en deze is snel beantwoord. Ik zou Stokertje aanraden want we hebben een mooie haard voor een kleine prijs en zijn tevreden

Lage prijs
Kan mijn vragen kwijt
Goede service

D. Kooltjes

Heel veel haarden en veel op voorraad

Wij hebben een dik geurts Lars 800 besteld bij 't Stokertje besteld via de site. De volgende dag stond de chauffeur al op de stoep! Topservice!

Teleurgestelde klant

Bij de eerste keer stoken van een Dik Geurts houtkachel bij ’t Stokertje ontstond een scheur in het glas van de deur. Na enige tijd en veel communicatie heeft ’t Stokertje het probleem... Bij de eerste keer stoken van een Dik Geurts houtkachel bij ’t Stokertje ontstond een scheur in het glas van de deur. Na enige tijd en veel communicatie heeft ’t Stokertje het probleem opgelost en gaan we als tevreden klant een nieuw stookseizoen tegemoet.

Breed assortiment. Vlotte verkoopbegeleiding en advies.

Britt

We hebben een Beaufort kachel (houtkachel) besteld. Die hadden we al bij vrienden zien branden. Omdat de Beaufort op voorraad was hadden we hem snel in huis. Medewerkers aan de telefoon zijn erg... We hebben een Beaufort kachel (houtkachel) besteld. Die hadden we al bij vrienden zien branden. Omdat de Beaufort op voorraad was hadden we hem snel in huis. Medewerkers aan de telefoon zijn erg vriendelijk.

Levering uit voorraad, dus lekker snel. Fijn dat ze laagste prijsgarantie geven.

Geen idee.

Goed.

Vakkundig personeel.

W. Hogenberg

Goed, prima service!

Groot assortiment en onze kachel was op voorraad dus snelle levering. Prima ervaring met ’t Stokertje.