7.8/10
7.4/10
8.2/10
7.8/10

Zeer goed!

Ik heb enkele weken geleden een Bellfires horizon bell inbouwgashaard bij ’t Stokertje gekocht. Van alle aanbieders waren zij het goedkoopst. De inbouwhaard was op voorraad en kon ik al een dag... Ik heb enkele weken geleden een Bellfires horizon bell inbouwgashaard bij ’t Stokertje gekocht. Van alle aanbieders waren zij het goedkoopst. De inbouwhaard was op voorraad en kon ik al een dag later ophalen. Prima service!

Misschien is het een idee om de actuele voorraad ook op internet te laten zien.

Kevin

Prima houtkachel van Beaufort, de kleinste, prima geinstalleerd en goede stookinstructie. Het ging met onze oude houtkachel regelmatig mis, vuil glas en bij vullen rook in de kamer. Met deze... Prima houtkachel van Beaufort, de kleinste, prima geinstalleerd en goede stookinstructie. Het ging met onze oude houtkachel regelmatig mis, vuil glas en bij vullen rook in de kamer. Met deze houtkachel en de aanpassingen aan onze schoorsteen is het nu helemaal top ! Bravo voor Stokertje.

Veel keus, heel veel kennis aan de telefoon, in de winkel en bij hun monteurs.

Niet duur.

Geef nog duidelijker aan dat je goed kan besparen met een nieuwe modernere houtkachel. Dit was voor ons nog een extra meevaller, we gebruiken nu veel minder energie dan met de oude houtkachel.

Na lang kijken en vergelijken gekozen voor een dovre 350cb houtkachel. ’t Stokertje in Orvelte kon ons deze het voordeligst aanbieden. De monteur is komen kijken of ons huidige rookkanaal geschikt... Na lang kijken en vergelijken gekozen voor een dovre 350cb houtkachel. ’t Stokertje in Orvelte kon ons deze het voordeligst aanbieden. De monteur is komen kijken of ons huidige rookkanaal geschikt was en nu een week later is onze kachel al klaar voor gebruik. Nu nog even wachten op het winterweer!

Goede prijs, vestand van zaken, snelle levering.